Hai să vă zic câteva lucruri și despre mine. Numele meu este Richard Ramirez, am 16 ani, iar ce-mi place cel mai mult este să-mi ajut bunicul, K. O. B. K.
De la 10 ani am început să fac orice găseam. Dacă aș fi văzut un curs de spânzurat, m-aș fi înscris. Timp de 5 ani abia dacă mai treceam pe acasă. Am învățat să cânt la 10 instrumente muzicale. Să vorbesc 5 limbi fluent. Am devenit premiant pe școală și olimpic pe țară, dar și cel mai bun în echipa de fotbal, baschet și handbal de la școală. Cine ar fi zis că un "tocilar" poate fi aceeași persoană cu "șeful echipei"?
Nu am zis toate astea pentru a mă lăuda, ci pentru că eu nu pot spune că m-am luptat vreodată față-n față cu trauma de acum 6 ani, ci am fugit. Am încercat să-mi mențin creierul activ pentru a nu avea vreo șansă să se gândească la cele întâmplate.
Am rămas doar cu anumite gesturi pe care le atribui acelei perioade, iar unul dintre ele este și sărutul. N-am sărutat nicodată pe nimeni... Asta dacă nu-l punem pe agresor, dar nu vreau să intru în detaliile acelea.
Pe parcurs am renunțat la majoritatea cursurilor pe care le făceam și am rămas cu cele care mă pasionau. Au trecut 6 ani, dar îmi apar amintiri în cele mai nepotrivite momente cu cele întâmplate acolo.
Acum sunt în camera mea și mă uit la un film. Este vară, deci pot face ce vreau eu. Tata a vorbit cu bunicul, iar acum mă obligă să dorm noaptea, deoarece îmi afectează sănătatea ceea ce este complet adevărat, dar acum o să am prea mult timp liber.
Decid să cobor la parter pentru a-mi lua niște popcorn pentru film. Ajung în bucătărie, iar acolo era Richeal, sora mai mare a lui Louis. O salut, iar aceasta mă întreabă ce vreau să gătească, eu o las să facă ce vrea și ies din bucatarie.
Richeal mai vine câteodată aici pentru a fi sigură că Louis nu moare de foame. El ar fi în stare să nu mănânce zile dacă n-ar avea mâncare în frigider, de aceea ea vine aici să gătească. Eu știu să-mi fac singur de mâncare, dar Louis refuză să mănânce ceva gătit de mine.
Vreau să urc la etaj, dar aud voci din living, așa că merg să văd cine e. Mă poziționez în tocul ușii și ascult conversația celor 3. Aparent Louis chiar este prieten bun cu cei doi, deoarece și azi sunt aici. Pe parcurs am observat că această discuție se transformă în ceartă, așa că îmi dreg vocea, iar toți îmi observă prezența.
-Rick, persoana pe care o căutam!
Exclamă Louis, iar eu îmi ridic o sprânceană. El se apropie de mine și-mi arată ceva pe telefon. Scanez puțin ceea ce mi-a arătat, dar tot nu înțeleg ce treabă are asta cu mine. Vor să meargă în ceva excursie și nu se pot înțelege unde?
-Noi nu ne putem decide pe ce drum să mergem pe vârful Mortului. Vrei să ne ajuți?
Mă întreabă și-mi face semn spre o harta de pe masa de cafea. Îmi dau ochii peste cap, iar asta îl face să pufnească. Vârful Mortului, cea mai bună locație unde să mergi!
-Baftă în a vă decide. Pa.
Nici măcar nu aștept răspunsul lor, deoarece eu am plecat imediat după ce am terminat de vorbit. N-am de gând să merg pe vârful Mortului, n-am tâmpit chiar așa. E o zonă periculoasă, iar numele chiar inspiră ceea ce trebuie.
Când ajung în cameră, încui ușa în urma mea și mă arunc în pat pentru a continua filmul. Filmul la care mă uit este inspirat din cazul unui criminal în serie și este chiar interesant.
Aud o bătaie în ușă, iar Louis mă anunță că pleacă împreună cu cei doi, dar Richeal mai rămâne pentru a termina ce are de terminat în bucătărie, după va pleca și ea. Îi urez distracție plăcută, iar acesta pleacă din dreptul ușii.
(***)
Mă trezesc din cauza telefonul care nu se mai oprea din sunat. Când am adormit? Asta ar fi întrebarea cea mai bună. Îmi ridic telefonul, observ că este ora 19 și câteva apeluri... Foarte multe apeluri de la Jacob, fratele meu geamăn. Îi răspund și-l aud cum răsuflă.
-Deschide televizorul și dă pe un program de știri.
Mă ridic din pat, iau telecomanda și pornesc televizorul.
"Știri de ultimă oră! Un fum albastru se ridică din apropierea vârfului Mortului. Ce se întâmplă?..."
-Richard, știi cine ar putea fi?
Vârful mortului! Îl omor cu mâna mea! Închid televizorul înainte să mai zică cineva ceva și încep să mă îmbrac.
-Louis a zis că vrea să meargă pe Vârful Mortului cu doi prieteni. Merg după ei. Dacă nu mai auzi nimic de mine, anunțăi pe toți.
Acesta oftează, dar nu-mi pasă. Ies din camera mea, îmi iau un ghiozdan și pun câteva chestii esențiale. Ies din casă și merg spre motocicleta mea.
-Richard, vreau să ai grijă. Dacă ai nevoie de ceva, doar trimite un semn și vin să te ajut.
Pornesc motorul și-mi pun casca pe cap.
-Jacob, mă cunoști. Supraveghează ce zic la știri.
Spun și închid apelul. Pornesc în viteză spre Vârfu Mortului și sper să nu fie ceva grav. În familia mea, pentru a cere ajutor, se face o reacție chimică în urma căreia se emană un fum albastru. Dacă Louis chiar are nevoie de ajutor, atunci trebuie să mă grăbesc.
CITEȘTI
Îmi ești Antidot (BoyxBoy)
RandomChiar nu știu cum să descriu povestea asta. Vreau să specific că nu fac referință la criminalul Richard Ramirez, ci doar îmi place cum sună numele. Mai multe veți înțelege pe parcurs ce citiți. Cu astea zise, spor la lectură! PS: capitolele sunt n...