Peste 2 ani
Absolvirea este ziua în care trebuie să petreci că ai învățat timp de 12-13 ani și ai terminat, într-un final, liceul, nu? Păi nu! N-ai cum să faci asta când ești Ramirez.
Eu am fugit împreună cu frații mei de la festivitatea de încheiere pentru a ne salva tatăl dintr-un atac. Asta face un Ramirez.
(***)
Preț de-o secundă, am crezut c-o să moară și tata, dar nu. El este în viață și este bine, l-am putut salva la timp. Tocmai am terminat liceul și vreau să-i iau locul, deoarece el nu poate să facă față la toți. Tata a acceptat și mi-a zis c-o să de-a el de veste peste tot.
Aud soneria și deschid ușa de la intrarea. În fața mea apare James, care mă sărută până mă lasă fața aer. Închid ușa în urma sa și urcăm în camera mea.
Privirea îi cade pe brațul meu și mă privește confuz.
K. O. B. K. are un tatuaj specific pe braț, iar acesta înseamă autenticitate. Nu se poate falsifica și există doar o persoană care știe să-l facă, adică fostul criminal.-Tu chiar vrei să faci asta? Te rog să ai grijă.
Mă sărută fără să-mi dea dreptul la replică, dar nici nu mai vreau să vorbesc. Îi vreau buzele peste ale mele. Ador tot ce ține de James, îl ador pe el.
-O să am grijă, iubire. Te iubesc!
Spun și-l mai sărut apăsat. Poți să devi dependent de-o pereche de buze? Eu tocmai asta am pățit și nu-mi pare rău.
-Care este garanția mea că n-o să mă părăsești?
(***)
Uite c-am făcut-o și pe asta. Inițial nu m-am prins la ce s-a referit James, dar cred că asta e. A trecut o săptămână de când am devenit noul K. O. B. K și, surpinzătot, toți au fost de acord cu mine.
L-am luat pe James de acasă și l-am legat la ochi pentru a-i face o surpiză. Spre că n-am dat greș cu asta. Va fi cea mai tare zi din viața mea și am multe emoții. Dacă n-o să-i placă, eu am făcut tot ce-am putut.
Opresc mașina și-i spun să rămână cum e. Cobor și deschid portiera din dreapta. Îl ajut să iasă și-l ghidez unde să meargă.
Ne aflăm pe Vârful Mortului. Se poate observa o priveliște superbă de aici, dar e greu de ajuns. Am mai fost o singură dacă pe acest vârf, dar au trecut mai bine de 9 de atunci.
Îi dezleg ochii, dar îi zic să-i țină închiși până poate să-i deschisă. Îl duc puțin mai în față și poate deschide ochii. Clipește de câteva ori și privește șocat ceea ce vede. Se întoarce spre mine și mă sărută.
-Nu ziceai că este un loc periculos?
Mă întreabă confuz, dar cu zâmbetul pe buze. Mă ia în brațe și-și pune capul pe pieptul meu. Îl strâng puternic și-l sărut pe creștetul capului.
-Este un loc periculos, dar e o priveliște splendidă. James, vreau să-mi răspunzi la următoarea întrebare.
Zic și mă îndepărtez de el. Mă privește confuz, vrea să se apropie de mine, dar îi fac semn să stea unde e. Scot din buzunar o cutie și mă las într-un genunchi.
-Vrei să te căsătorești cu mine?
Zic și deschid cutia. El mă privește șocat și pot jura că nu mai respiră.
-DA!
Țipă, atunci când iese din transă. Mă ridic în picioare și-i pun inelul pe deget. Îl sărut apăsat și-l strâng în brațe. Preț de-o secundă am crezut că va refuza, dar mă bucur că n-a făcut-o.
(Acum e pe bune)
Sfârșit!
CITEȘTI
Îmi ești Antidot (BoyxBoy)
RandomChiar nu știu cum să descriu povestea asta. Vreau să specific că nu fac referință la criminalul Richard Ramirez, ci doar îmi place cum sună numele. Mai multe veți înțelege pe parcurs ce citiți. Cu astea zise, spor la lectură! PS: capitolele sunt n...