Pot spune doar că-mi place mai mult să stau acasă de când mama nu m-ai există prin peisaj. Din câte am înțeles, a plecat din oraș și vrea să-și refacă viața. Nu înțeleg cine ar mai vrea să fie împreună cu ea, dar nu e problema mea.
Louis mi-a tot dat mesaje de genul "Scuze, am fost obligat. Ce ai de gând? ", iar eu mereu râd. Știe că pot să-l fac pe degete dacă am chef, dar asta nu înseamnă c-o s-o și fac.
Aud o bătaie în ușa de la cameră, iar pe ea intră Jacob. Ce naiba? De ce nu a intrat pe ușa dintre camere? Se așează lângă mine, pe pat și privește conversația mea cu Louis.
-Louis vrea să mergem la o cabană. Vi și tu?
Mă uit puțin la ceas și-l aprob. Mi-ar prinde bine o ieșire prin pustietate. Mă anunță că plecăm în seara asta și pleacă din cameră.
Este 5 seara, iar el m-a anunțat că vine Louis și 2 prieteni într-o oră. Acei 2 prieteni, cel mai probabil, sunt James și Henric.
Iau un ghiozdan și pun în el câteva chestii esențiale. După ce este gata, încep să-mi aleg și hainele potrivite. Când sunt gata, aud o bătaie în ușă! Iar în cameră intră Louis. Ies cu el din casă și toți erau în garaj.
-Rick, mergem la cabana aia.
Zice Louis și-mi face semn spre spate, iar cei doi prieteni ai săi îl privesc confuzi, dar noi știm la ce se referă.
-Te lăsăm pe tine să conduci.
Continuă acesta. Mă uit în jur și număr că suntem 7 persoane, dar îmi dau seama rapid că masina are 8 locuri.
Urc la volan, iar Jacob vrea să urce pe locul din dreapta, dar James vorbește cu el și schimbă locurile. Minunat! Se pare că el chiar vrea să-mi demonstreze că am sentimente.
Când toți sunt în mașină, Louis zice, mai în glumă mai în serios, să-și pună toată lumea centura de siguranță, dar nimeni nu-l ascultă. Eu conduc bine, dar "viteză" este numele meu mic.
Pornesc motorul și decapotez mașina. Îmi scot telefonul și apăs pe un buton pentru a deschide ușa garajului. Ies încet și închid ușa în urmă. Când ajungem pe stradă, accelerez mașina și toți sunt aruncați pe spate.
-Cât timp vom sta?
Pun întrebarea, iar Jacob răspunde că o săptămână. Cabana la care mergem este una pe care o frecventez destul de des.
(***)
Suntem în pădure și urcăm pe un munte acum. Muzica răsună în mașină și nimeni nu mai vorbește. Aerul rece al nopții adie lin, mișcând frunzele copacilor.
În fața mașinii se ivește un urs, iar în câteva secunde îmi scot pistolul și trag un glonț în aer. Ursul fuge speriat și continuăm drumul.
-Sunt urși în pădurea asta?
Întreabă Henric și-l privesc ironic. Ajungem pe un drum mai drept, iar Louis îmi aruncă cheile de la cabană. Opresc mașina în fața unor porți și cobor.
Deschid porțile, folosind cheile și mă întorc în mașină. Mai conduc vrei 5 minute până ajungem la casă și parchez mașina în garaj.
Cobor din mașină și mă îndrept spre o motocicletă care era acolo. O testez și mă bucur că pornește. Intru după ei în casă și închid ușa în urma mea.
-Podul e al meu!
O aud pe Bella și începe să alerge pe scări. Îmi dau jos ghiozdanul și alerg după ea. Știe că-mi place podul și-o face intenționat.
O prind din urmă și intru în pod. Ea mă privește ironică și-mi face semn să ne întoarcem. Iau cheile de la pod și încui ușa apoi o urmez.
Ajungem la parter, la ceilalți și-mi iau ghiozdanul. Mai verific o dată dacă am tot ce-mi trebuie și mă duc până în bucătărie pentru a lua ceva rece din frigider.
Ajung în pod și încui ușa în urma mea. Totul e ne atins față de cum știam că era. Îmi las ghiozdanul pe pat și ies pe geam, afară.
Stăteam pe acoperiș și priveam cerul înstelat. Îmi place zona asta, iar această ieșire chiar mi-ar prinde bine. Acest loc, dacă nu sunt găsit în oraș, e locul în care e cel mai sigur să fiu.
O văd pe Bella în fața casei și mă privește ușor îngrijorată. Îi fac cu mâna, iar acesta îmi răspunde și intră în garaj. Iese pe motocicletă și vrea să plece. Îi strig să aibă grijă și se făcea nevăzută. E undeva la 12 noaptea, iar nopțile albe sunt o tradiție în familia noastră.
Aud o bătaie în ușă și intru înapoi în cameră. Deschid ușa și în fața mea este Louis care îmi Facebook semn să-l urmez.
În living erau toți mai puțin James și Bella. Mă uit confuz la ei atunci când o văd pe Sophie că plânge. Jacob încerca s-o calmeze, dar fără reușită.
-Sophie a găsit o urmă de urs în spatele casei. James a dispărut, iar Bella s-a dus să-l caute, dar fără să aibă vreun dispozitiv de localizare.
O iau pe Sophie în brațe, iar aceasta se calmează. Afară se aude un tunet și începe să plouă puternic. E ploaie de vară, nu va dura mult, dar se vor duce toate urmele legat de unde ar putea să se afle cei doi.
-Bella mereu crede că poate să se descurce singură.
Sophie începe să plângă silențios, dar mă strânge puternic în brațe. Cele două sunt foarte apropiate. Îi șoptesc la ureche că totul va fi bine și o las să se așeze pe canapea.
-Nu era doar o urmă de urs. Se vedea că a avut loc un fel de luptă între un urs și cineva. Rick, ai niște sedative la tine?
Știe că am și mai știe că n-o să-i dau. James poate a fost atacat de un urs, iar Bella a zis că se poate descurca singură. Acum amândoi sunt în pădure pe o vreme care este complet împotriva la orice drumeție.
CITEȘTI
Îmi ești Antidot (BoyxBoy)
RandomChiar nu știu cum să descriu povestea asta. Vreau să specific că nu fac referință la criminalul Richard Ramirez, ci doar îmi place cum sună numele. Mai multe veți înțelege pe parcurs ce citiți. Cu astea zise, spor la lectură! PS: capitolele sunt n...