Eltelt 2 hét és Mr. Blackkel az óta kerüljük egymást. Ha láttuk is egymást, akkor ő rögtön elment a másik irányba.
Eleinte rosszul esett, hogy úgy került, mint egy leprást, hisz tényleg megbántam azt, ahogyan beszéltem vele. Végre javult volna a viszonyunk, de nekem sikerült elrontanom.De egy idő után már nem is szenteltem neki akkora figyelmet, hisz volt más dolog, amivel foglalkoznom kellett. Amúgy se körülötte forog az életem.
Diego és köztem újra elcsattant egy csók, de most már józanul.*visszaemlékezés*
Diego suli után átjött hozzám, hogy dolgozzunk a közös projektünkön.
A projekttel nem töltöttünk túl sok időt, hamar elkészítettük, csupán egy óra volt. Ezután csak feküdtünk az ágyamon és filmet néztünk.
Épp egy olyan jelenet következett, amibe egy baráti társaság felelsz vagy merszezett. Az egyik szereplő a merészt választotta, mire azt kapta feladatul, hogy csókolja meg az egyik barátját.- Barátok nem szoktak csókolózni, legalábbis nem ilyen szenvedélyesen. Biztosan lesz köztük több is. – szólalt meg Diego.
- Egy csók nem jelent semmit.
- De, szerintem van jelentősége. Csak olyannal csókolózik az ember, akihez vonzódik egy kicsikét. – magyarázta.
Nem bírtam tovább magamban tartani.- Szóval te vonzódsz hozzám? – kérdeztem. Értetlenül nézett rám.
- Ezt miért kérded? Mi nem is csókolóztunk.
- De, csókolóztunk, csak részeg voltál és nem emlékszel rá. – mondtam ki. Sokkoltan nézett rám.
- És ezt miért csak most tudom meg? Én tényleg nem emlékeztem erre. – akadt ki.
- Mert nem láttam jelentőségét.
- Ennek nagyon is van jelentősége. Ha lefeküdtünk volna, azt se mondtad volna el csak évek után? – kérdezte idegesen.
- Hát majdnem megtörtént az is, csak megijedtem, mert tapasztalatlan vagyok. – néztem szemébe.
Elmeséltem neki mindent részletesen.
- Sajnálom, ami történt, hidd el, nem akartalak semmire se ráerőltetni, szerintem csak elragadott a hév. – kért bocsánatot.
- Semmi baj, az alkohol hatása alatt voltál, ha az nem lett volna, biztos nem történt volna meg.
- Mondjuk a csókot nem bántam volna meg.- mondta halkan.
- Akkor a barátok mégiscsak csókolózhatnak? – kérdeztem provokálva, miközben közelebb hajolok hozzá.
- Annyira összezavarsz… azt sem tudom, mit érzek irántad. –fogta meg az arcom és közelebb húzva magához az ajkaim előtt megállt.
- Több, mint barátság? – kérdeztem.
- Nyílván érzek egy kis vonzalmat irántad, ami túlmegy barátságon, viszont mégsem érzek szerelmet. Fogalmam sincs mi ez. – suttogja ajkaimra.
Pár másodperc múlva ajkait enyéimre nyomta, s nyelve bejutott a számba.
Hosszú perceken át csókoltuk egymást, mit sem törődve azzal, hogy ez nem túl barátokhoz méltó dolog.- Megbolondítasz. – tűrte el hajam arcomból.
- Veszem észre. – mosolyodtam el.*visszaemlékezés vége*
Azóta Diegoval ugyanúgy barátok vagyunk, akik között néhol elcsattan pár csók.
Nem érez egyikünk se szerelmet a másik iránt, viszont mégis vonzódunk egymáshoz, szükségünk van a másik szeretetére. Legyen szó egy összebújásról vagy csókról.Lehet a szeretethiány miatt vágyom arra, hogy valakivel összebújjak anélkül, hogy összejönnénk.
Így legalább úgy érzem, hogy fontos vagyok valakinek.- Nem félsz, hogy egy idő után többet fogsz érezni iránta? – kérdezte Freya. Nem tudtam, hogy rosszindulatból kérdi vagy csak félt engem. Nála sose tudni.
- Nem. Nem hinném, hogy ez bekövetkezne.
- Az a baj, hogy sose tudhatod előre. – fogta meg a kezem.
- Az igaz, viszont ha ennyi idő után nem lettem szerelmes belé, akkor már később sem fog ez kialakulni nálam.
- Legyen úgy, de én csak féltelek téged, nem szeretném, ha összetörne téged ez. – mosolyodott el bíztatóan.
Azt érzem javult a lánnyal a kapcsolatunk, már nem viselkedik olyan gyerekesen és kétszínűen, mint eddig.Az órát tartó tanárra vártunk a padon ülve. A fiúk megjöttek és Diego rögtön megölelt engem.
- Szia baba. – köszönt.
- Szia apuci. – cukkoltam őt.
- Annyira öreg azért nem vagyok. – ült le mellém, s combomat kezdte el simogatni.- Direkt provokálsz? – kérdeztem.
- Én soha. – mondta ironikusan.
Mr. Black érkezésére kaptuk fel a fejünket.– Mrs. Clifforddal van pár elintézendő dolgunk, szerettem volna szólni, hogy ez egy lyukas óra nektek és ne várjatok rá. – jelentette ki. Amint meglátott, a tekintete lecsúszott a combomra, ahol Diego simogatott. Tekintetét enyémbe fúrta és megforgatta szemeit.
Újra ellenszenvessé váltam számára, remek.
**
6. órával végeztem. Az öltöző felé sétáltam, mikor a drágalátos igazgatómat pillantottam meg szembe jönni. Nem túlzottan érdekelt, mert nem tudtam elkerülni.
Elsétáltam mellette, mire utánam szólt.- Mi az már nem is köszönsz? – kérdezte.
- Maga mondta, hogy kerüljem, azt hittem a köszönés is beletartozik.
- Meglepő, hogy az életben először azt tetted, amit mondtam. – mosolyodott el gúnyosan.
- Nem akartam tovább hergelni.
- Ahogy láttam helyette Diegot hergeled csak más értelemben. – ezek szerint tényleg azt nézte.
- Van ez így. – válaszoltam.
- Örülnék, ha nem az iskolába csinálnátok ezt. Mi lesz a következő, itt fogtok szexelni? – kérdezte.
- Annyira nem komoly a kapcsolatunk, simán barátok vagyunk. – próbáltam nem ideges lenni, de megint próbálta kihozni belőlem.
- Szóval nálatok normális, ha tapizzátok egymást, micsoda barátok. – vonta fel a szemöldökét.
- Nem hinném, hogy bármi köze is lenne hozzá.
- Igazad van, viszont iskola területén én döntöm el, mit engedek és mit nem, és örülnék, ha felfognátok, hogy ez egy iskola, nem bordélyház. – itt éreztem, hogy nem bírom tovább.
- Én meg örülnék, ha nem nagyítaná fel a dolgokat. Attól, hogy hozzám ér, még nem akar rögtön megdugni mindenki szeme láttára. – mondtam idegesen.
- Jól van, nyugodj le, nem rosszból mondtam – mosolyodott el gúnyosan- most viszont megyek, fontos dolgokkal kell foglalkoznom.
*2 hét elteltével*
- Képzeljétek, állítólag Mr. Black és Mrs. Clifford kavarnak. – mondta Jeremiah.
- Akkor ezért marad el annyi óránk mostában. – szólalt meg Amanda.
- Örülök neki, úgy sincs kedvem az óráihoz. – mondta Robin.
- Mrs. Cliffordnak férje van, nem? – kérdeztem.
- De, de ez mióta befolyásolt bárkit is?
- Hát ezaz. Az a nő folyton Mr. Black társaságába van. – mondta Freya.
Undorítónak találtam az egészet.
- Most is ott flörtölnek egymással. – mondta Diego. Az ő irányukba fordultam és megpillantottam őket.
Együtt nevetgéltek és Mr. Black megsimogatta a nő arcát.
El is kaptam a tekintetem, nem túlzottan érdekelt, hogy mit csinálnak.Tőlem aztán fel is fordulhatnak.
YOU ARE READING
Gyönyör
Romance- Mégis mit csinálsz? - kérdezte ijedten, mikor rám pillantott. - Leveszem a felsőm, mert izzadok. - Vedd vissza. - szólt rám. - Mégis minek? - kérdeztem. - Mert az igazgatód vagyok, nem a barátod. - a kijelentésére csak elnevettem magam. <3