[ TIZENÖTÖDIK RÉSZ ] (+18)

1.6K 28 0
                                    

Szóval Robin tudomást szerzett a kapcsolatunkról. Egy pillanatra megijedtem, hisz teljesen titokban akartam tartani a dolgot. Mellette féltem, hogy túl feltűnően járkáltam el vagy reagáltam a Mr. Blackkel kapcsolatos dolgokra. Féltem, hogy másnak is feltűnnek ezek a dolgok, de Robin megnyugtatott, hogy másoknak semmi sem vált gyanússá.

Ő csupán azért jött rá, mivel jobban figyel rám, mint a többiek. S tudta, hogy kapcsolatban állok egy idős személlyel  ezáltal tudta meg, hogy Mr. Black lehet ez a személy.

Benne tudtam, hogy megbízhatok, úgyhogy többet nem is idegeskedtem miatta, de Mr. Blacknek nem említettem meg ezt a dolgot.

Elérkezett a születésnapom, hivatalosan is nagykorúvá váltam. A barátaim megleptek egy szűk körű házibulival, aminek nagyon örültem.

Volt torta, amelyen az én alkoholos állapotú arcképem köszöntött vissza, amit még Freya fotózott. Rajta volt a 18-as gyertya, amelyet el is fújtam.

Ezen kívül kisebb ajándékokkal leptek meg, amikért hálás is voltam.

Ezután iszogatni és szórakozni kezdtünk. Táncoltunk, beszélgettünk. Jól elvoltunk együtt.

-A kislányunk felnőtt. - törölte le a képzeletbeli könnyeit Freya.

-A következő az lesz, hogy szexelni fog. Majd tartunk a védekezésről egy prezentációt. - viccelődött Jeremiah.

Ha tudnák, hogy már nem vagyok szűz, főképp, hogy az igazgatónkkal vesztettem el..

Csak elmosolyodtam s Robinra pillantottam, aki inkább elkapta a tekintetét.

Egyébként minden kis részletet elmondtam neki. A reakciója felülírhatatlan volt. Egyrészt bevolt zsongva, de mikor megemlítettem, hogy hogyan szexeltünk és lettünk egymáséi testileg, akkor azt is megbánta, hogy rákérdezett az egészre.

- Meglovagoltad, miközben én miattad aggódtam? - kérdezte.

-Igen. De érzés volt. Előtte provokálódtam, amit ő nehezen bírt már. Utána megcsókoltam és éreztem, hogy keményedik alattam. Úgy éreztem, hogy muszáj kihasználnom az alkalmat.

-Várjunk, de azelőtt is volt már erekciója miattad és mégis ellenállt neked.

-Igen, de itt már nem tudott. Kényeztettem, s utána lovagolni kezdtem rajta. Végül engedtem, hogy a számba élvezzen. - mondtam, mire kitágultak a szemei.

-Le is nyelted? - kérdezte.

-Perszehogy.

-Jesszusom, most elképzeltem. - csapta arcon magát.

-De nem ez volt az egyetlen alkalom, amikor lefeküdtünk. Többször is előfordult ezek után. Annyira vele a szex. - áradoztam, mire ő csak pislogott.

-Addig nem tartottam furának ezt a helyzetet, ameddig nem gondoltam bele, hogy a farka a szádba meg a puncidban volt. Ugye máshova nem került? - kérdezte.

-Nem. Fenékben sosem próbálnám ki.

-Én se szeretem. - mondta, mire furcsán néztem .

GyönyörWhere stories live. Discover now