Prolog

25 0 0
                                    

Zostawcie gwiazdkę ☆

Każda historia zaczyna się od jednego czynu, słowa, rozkazu. Tak samo w tej historii należy cofnąć się do początku.

Dawno, dawno temu a może nie tak dawno król Północnego Wichru Agamemnon pojął sobie za żonę księżniczkę Marikę pochodzącą z południa. Akt małżeński, jak wszystkie w tych czasach miały głównie znaczenie polityczne. Ten miał za zadanie scalić wybrzeże ułatwiając handel. Nikt jednak nie przypuszczał, że władca o sercu zimnym jak jego ostrze będzie w stanie cokolwiek poczuć do młodej a za razem przyszłej Królowej. Ach jakże wielkie zaskoczenie było ludzi kiedy na posiedzeniu rady królów u boku Agamnenona zasiadła Marika.

Kobieta roztropna o przenikliwej urodzie i dobrym sercu. Pamiętam jakby to było dziś. Jeden ze sług podszedł do Królowej chcąc odprowadzić kobietę do jej komnat. Ona jednak odmówiła mówiąc: ,, Z woli Siedmiu oraz ludu Król Agamemnon pojął mnie sobie za żonę składając słowa przysięgi, że nie opuści mnie aż do śmierci. Zatem i ja nie opuszczę władcy mego." Te słowa poruszyły serce władzy wychowanego na mieczu. Ujął on rękę wybranki i rzekł klękając przed nią: ,, Tyś pani ma i Bogini serca mego." A kiedy wstał pocałował głęboko królową robiąc to pierwszy raz. Wtem wziął kartkę, pióro i spisał dekret zakazujący odsuwania Królowej od niego bez jej wyraźnej chęci.

To był początek złotego wieku Zjednoczonego państwa gdzie lasy wypełnione są niesamowitymi zwierzętami, pola wydają tyle plonów, że raz na dwa lata się je sieje. A ludzie żyją w harmonii z przyrodą. Jednak prawdziwe szczęście dwójki kochanków rozpoczyna się wtedy kiedy kobieta powije dziecko, dziedzica lub dziedziczkę. Po szczęśliwych latach hwarbnego dnia nad komnatą Królowej zawisło różowe sukno oznaczające, że jest w stanie błogosławionym. Po 9 miesiącach jak Bogowie przykazali królowa Marika w pocie czoła i mękach wydała na świat dziewczynkę. Piękną, w swej urodzie matce podobnej. A imię jej to ,,wiedza". Niestety to co dobre zawsze kiedyś się kończy a matce odebrano jej dziecko. Krzywda ta odbiła okrutne piętno na duszy Królowej, a przede wszystkim na duszy matki.

I tak ze złotego wieku nadeszły czasy bólu i żałoby. Cierpienia oraz żalu. A po nich nadejdzie wiek krwi i złota...

O Bogowie! Miejcie nas w swej łasce abyśmy byli gotowi na przybycie Wilczej Królowej!... błagam

Skrwawione Serce Rodowód Krwi Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz