KAPÜŞONLU

196 104 38
                                    

Yaklaşık 27 basamaktan oluşan merdivende bu kez düşmemi yumuşatmaya çalışan kişiyle beraber yuvarlanıyorduk.Bana sıkı sıkı sarılmıştı, bir yerim incinmesin diye tüm vücudumu kollarıyla sıkıca sarıyordu . Fakat bir süre sonra bana sarılan kolları yavaş yavaş gücünü kaybetmeye başlamıştı.

Birkaç saniye sonra ikimizde kendimizi yan yana yerde bulmuştuk fakat yanımdaki kişi kıpırdamıyordu. Hemen kollarının arasından çıkıp yüzüne baktım.

OLAMAZ BURAK!
merdivenlerin başından bir kızın çığlığı duyuldu ve ardından hızla etrafımızda kalabalıklaşan bir topluluk. Burağın kafasından kan geliyordu. Korkudan ne yapacağımı şaşırmıştım ve başında bir umut uyanır diye bağırıyordum.

"Burak lütfen, lütfen uyan "

Hayatımda çok fazla insan kaybetmiştim ve bir tane daha kaybetmene izin vermeyecektim. Hemen rehber hocası erbey hoca geldi. Onun da ardından ambulans, polis...

Ben de Burak ' la beraber ambulansa bindim en yakındaki hastaneye geldik. Önce emar çekildi sonrasında ne olur ne olmaz bir de röntgen istedi doktor. Yaklaşık bir saat Burağı kontrol ettikten sonra odadan çıktı.

"Burak Kara'nın yakını sen misin "

"Evet benim "

"Nesi oluyorsunuz"

"Arkadaşıyım"

Evet birkaç saat önce hiçbir şeyim olmayan Burak şuanda hayatımı borçlu olduğum bir arkadaşım olmuştu.

" Kafasını biraz sert çarpmış ne olur ne olmaz diye bu akşam hastanede tutacağız , bir sıkıntı çıkmazsa yarın taburcu edeceğiz "

" Anladım çok teşekkür ederim "

" Geçmiş olsun "

Odanın penceresinden Burağı izliyordum Doktor'un hemen ardından bir hemşire yanıma geldi.

" Merhaba Burak Bey'in refakatçisi siz olacaksınız sanırım bu formu doldurmanız gerekiyor "

Şimdiye kadar ailesinden kimse gelmemişti ve yanında bu gece kalmak istiyordum bir şekilde kendimi telafi etmek ona bu şekilde teşekkür etmek istiyorum. Ama neden yaptı bunu? Neden kendi canını tehlikeye attı?

Bulut'a durumu haber vermek için mesaj atmaya karar verdim.

BEN:Bulut ben hastanedeyim

BULUT: NEEE NEDEN

BULUT:SEN İYİ MİSİN

BULUT:BİR YERİNE BİR ŞEY OLDU MU ??

BULUT:YA ADAAA CEVAP VERSENEEE

BEN: SAKİNN Ben iyiyim bir şeyim yok yani Burak olmasaydı ben şuan hastanede yatıyor olacaktım neyse kısaca iyiyim bu gece refakatçi olarak yanında kalcağım.

BULUT: Dur bakalım küçük hanım önce bana hastanenin adını ve burak denen şu salak kahramanın soy isim oda numarası bilgilerini atıyorsun sonra kalabilirsin.

Bulut'a istediği bilgileri attıktan sonra odaya girdim. Burağın yanındaki kahverengi koltuğa oturup göz kapaklarına odaklandım. Belki gözlerini açar diye.

🐛

Aradan kaç saat geçti hiçbir fikrim yok. Yavaş yavaş gözlerimi araladığımda hala her yer karanlıktı sanki boşluk gibi. Kendime geldikçe yüzümde gözlerimi kapatan bir el olduğunu farkettim. Yavaşça aşağı düşen başımı kaldırdım ve Burğaın uyandığını gördüm.

GÖLGELERİN İÇİNDE( ARA VERİLDİ ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin