YAKA ETİKETİ

148 83 10
                                    

Nutkum tutulmuştu. Henüz ben bile neyin olduğunu tam olarak bilmiyorken onlara her şeyi anlatmalı mıyım? Ya her şeyi yanlış anladıysak  ama onları kaybetmek istemiyorum

Ben Ada Öztürk ve şuan yanımda olan tek ailem SEDEF, AYÇA, ELİF ve BULUT. Bu durumu aileme anlatıp savaşmalı mıyım?

Yoksa susup başıma gelecekleri beklemeli miyim?

Sıkıntılı bir nefes aldım bu öyle büyük bir nefesti ki vermesi bile uzun sürüyordu. Gözlerimi sırayla üçünün gözlerine değdirdim.

Ayça' nın gözündeki cesareti, Elif' in masumiyetini ve Sedef' in her şeye hazır tavrının en derinlerine indim.

Fakat bir süre sonra Elif'in kolumu sarsmasıyla bu incelemenin sonuna geldim. Tekrar bir nefes aldım bu nefes küçük ve hazır oluşumu hissettiren türdendi. Elif'in kolumdaki elini tuttum ve ellerimin arasına koydum.

-  Bakın, ben de tam olarak bilmiyorum. Yangın başladığında müzik odasındaydım. İçeride kaldığımda bir gölge gördüm sadece.

- Şu geçen gece bahsettiğin silüet mi?

- Evet

🐛

Kızlara Ilgaz ' la olan mesajlarımı ve bugün onun yanıma gelişinde söylediklerini tek tek en ince ayrıntısına kadar anlattım.

Üçü de dehşete düşmüştü benim her şeyi yalanlamamı beklerken doğruları duymak en az benim kadar canlarını yakmıştı .

Bir süre kimse konuşmadı içlerinde ne düşündüklerini bilmiyorum ama yanımda durdukları sürece tehlikede olacaklardı.

- Bakın bunları size benimle o adamları arayın diye anlatmadım yanımda durdukça sizin de başınız derde girecek..

Ayça sözümü daha  tamamlayamadan lafın ortasına daldı evet gerçekten de daldı

- ADA SAÇMALAMA!  Yanından asla  ayrılmayacağız bunu aklından bile geçirme. Ayrıca adamları bulmak sence doğru bir fikir mi? Polise gitmek daha mantıklı değil mi?

Bu kez de sedef ayçayı devam ettirdi

- Ada ne yaparsan yap arkadayız bunu biliyorsun değil mi

Sıra Elif deydi

- ne karar verirsen ver asla
bırakmayacağız seni. Kolay mı öyle?

- Kızlar bakın neyin içine düştüm bilmiyorum ve sizi buna bulaştırmayacağım

- Çok geç çoktan bulaştık bile

- NE NASIL YANİ

Ayça övünür gibi anlatmaya başladı

- Şu  seni merdivenden iten beyin yoksunu insan müsveddesini (  Ayça ve yaratıcı sözleri) biraz araştırdık. İsmi Sedat Duman  normalde Antalya da yaşıyor fakat bir günlüğüne  buraya gelmiş sen hastaneye kaldırılır kaldırılmaz da en yakın uçak seferiyle Eskişehir'den ayrılmış . Biraz da geçmişini araştırdım parayla milletin pis işlerini yapan bir seviyesiz diyebiliriz.

Ayça'nın  FBI ajanı gibi edindiği bilgileri bize dökerken şaşırmamak elde değildi. Üçümüzünde  ağzı  bir karış açık  Ayça'ya bakıyorduk. Elif bri paket daha şeker açarken herkesin kafasındaki o soruyu sordu

- A- AYÇA SEN BUNLARI NERDEN ÖĞRENDİN DOĞRUYU SÖYLE KIZ YOKSA AJAN MISIN?

Ayça gururla koltuğa daha çok yayıldı

- Yok yaa okulun kamerasından aldığı kapüşonunun etiketi görünüyordu. Beyinsizin aldığı mağazaya gittim ordaki müdür de annemin yakın arkadaşı çıktı ordan yüzünü gördüm derken  ufak çaplı bir araştırmayla öğrendim.

GÖLGELERİN İÇİNDE( ARA VERİLDİ ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin