AİLE

85 47 4
                                    

BULUT'UN ANLATIMIYLA

Sanırım mucize denen şey gerçekten var.  Çünkü şuanda olanların başka bir açıklaması olacağını sanmıyorum

Deponun kapısı kırılmış içeriye yaklaşık 20 polis aynı anda girerek Taner' e silahını bırakmasını söylüyorlardı.

Taner zorluk çıkarmadan silahını yere atarak teslim olurken üç polis de Bizim  ellerimizi çözüyordu. Taner  öfkeyle bana döndüğünde bağırmaya başladı .

" YALNIZ DEĞİLİM BULUT ÖZTÜRK . BU İŞTE YALNIZ DEĞİLİM .SİZİ AÇLIKLA SUSUZLUKLA ÖLDÜRECEĞİM GÖRECEKSİNİZ BU BURADA BİTMEDİ KURTULAMAYACAKSINIZ. AÇ KALARAK AĞLAYARAK HEPİNİZ ÖLECEKSİNİZ !!"

Ellerimdeki ve ayaklarımdaki ipler çözülür çözülmez yerimden hızla kalkarak yanına gittim ve yüzüne hırsla bir yumruk attım.

"NASIL YAPTIN LAN BUNU O KIZA"

Nasıl yapabilirdi ! Bunu bize nasıl yapabilirdi ! Kimki o ? O kimdi ki benim kardeşimi yılanların önüne atacak cesareti kendinde buluyor!

Polisler bizi ayırmaya çalışırken benim onu bırakmaya hiç  niyetim yoktu , ta ki Ayça'nın Ada'nın yanında ki çığlığını duyana kadar .

Birkaç polis  Taner'i dışarı çıkarırken  bazıları Burağın bazıları ise Ada'nın yanındaydı. Koşarak Ada'mın yanına gittim. Bedeninden akan kanlar yere damla damla düşerken ağlamaktan başka bir şey gelmedi elimden.

Ellerini sıkı sıkı avuçlarım arasına alarak epeyce soğumuş olan bedenini ısıtmaya çalışıyordum..

ADA'NIN ANLATIMIYLA

Her yerim acıyor.. kollarım, bacaklarım, yüzüm..her yerim

Öyle bir acı ki yalnızca birkaç nokta zonkluyor ve tüm bedenime yavaş yavaş dağılıyordu bu acı. Üstelik etkisini  katbekat arttırarak..

Etrafımdaki sesler artmaya başlıyordu . Tanımadığım bir adam sesi dolduruyordu kulaklarımı

"Çok kan kaybetmiş,eğer 1 saat daha geç kalsaydı.. kurtaramazdık"

"Çok şükür, şuan durumu nasıl iyileşecek değil mi"

Bulut..

"Evet uyanmasını bekliyoruz serumlar zehri daha kolay atmasını sağlayacak "

Adam dibimden ayrılmıyordu

"Birşey mi diyeceksiniz?"

"Beni yanlış anlamanızı istemem Bulut Bey fakat bu kızın nasıl bu hâle geldiğini de merak etmiyor değilim "

"K-kardeşimi yılan dolu bir odaya kilitlediler"

"Ben üzgünüm ,geçmiş olsun"

Adam odadan çıktıktan sonra sanırım Bulut yanıma geldi . Saçlarımı okşuyordu .

"Sana nasıl yapabildiler bunu? Nasıl kıydılar benim uykusu bölünmesin diye uyandırmaya bile kıyamadığım kardeşime?Nasıl?"

AYÇA'NIN ANLATIMIYLA

Burağı ameliyata almışlardı . Paramediklerin dediğine göre kurşun tehlikeli bir bölgeye denk gelmiş olabilirdi.

Hem karnından hem göğsünden vurulmuştu , dakikalarca o pislik tekrar ve tekrar vurmuştu ona.. Yinede.. yinede göz temasını kesmeden bakışlarıyla bana güç verdi .

Bir an olsun gözlerini ayırmadı . O haliyle bile bana destek vermeye çalışırken ben ne yapmıştım .

SADECE AĞLADIM! KOLLARIM, BACAKLARIM BAĞLI YALNIZCA BİR APTAL GİBİ AĞLADIM!

GÖLGELERİN İÇİNDE( ARA VERİLDİ ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin