O DOSTUMUZ DEĞİL

78 39 10
                                    

Titreyen elimde ki kağıt ve zifiri karanlıkta gördüğüm kanlı beden ile dehşet içinde  oturduğum yerde ayaklarımla kendimi geriye itiyordum.

Ağzımdan çıkan çığlık tüm sınıfı doldururken benim çığlığıma dışarıdan gelen  bir başka çığlık daha karışmıştı.

Kendimi bir türlü susturamazken koşarak yanıma gelen adım sesleri ile gözlerimi rahatsız edecek şiddette  bir ışık hüzmesi bana doğru yaklaşıyordu.

Yoğun parlaklıktan dolayı kim olduğunu anlayamazken beni kendisine çekti. Sıkıca sararak sakinleştirmek ister gibi saçlarımı okşuyordu .

"Ada sakin ol ne oldu ?dışarıda  da bir şeyler oluyor?"

Ağlayarak karşımızda ki sıranın altına atılmış olan bedeni Ilgaz'a doğru gösterdiğimde ışığı bu defa elimi uzattığım yere doğru  tuttu.

"LAN!"

ağzından minik bir küfür de çıkarken hemen beni oradan uzaklaştırdı.
Pelin ağlamasıma devam ederken yalvarmaya başladı

"YEMİN EDERİM BEN YAPMADIM! ÇANTAMDAN SU ALMAK İÇİN GELMİŞTİM , SONRA ONU GÖRDÜM ! LÜTFEN İNANIN BANA BEN YAPMADIM.. BEN YAPMADIM"

"Ilgaz ve benim arkamdan gelen Ayça ve Burağın sesi duyuldu"

"Çocuklar ortalık karıştı  . koridorda bir kız bulmuşlar her yeri kanlı ölmüş galiba !"

Telaşım daha çok artarken ağzımı bir türlü açamıyordum

" Size ne oldu neden bu haldesiniz?"

Burak ve Ayça yanımıza geldiğinde Ilgaz'ın elindeki flaşın aydınlattığı sıraya bakmak için eğildiklerinde Ayça'nın büyük çığlığı ile Burağın onu uzaklaştırması bir oldu .

Beşimiz birden önümüzde duran ölüp ölmediğini bilmediğimiz solgun bedenli kıza bakıyorduk.

Sarı uzun saçları yüzünü yer yer kaplamış , mavi gözleri kapalı bir eli karnını tutarken diğer eli ise yerde narince duruyordu. Ayaklarından biri ters dönmüş diğeri ise ayakkabısı ayağından çıkmış vaziyette düz duruyordu.

Ağlayarak ona baktığımız sırada sadece bana değil Ilgaz ve Ayça'ya da kal geldiğinde Burak korkarak kıza yaklaşmaya başladı.

"N-ne yapıyorsun?"

Pelinin hıçkırıkları arasında Burağa sorduğu soru ile burak sessizce cevap verdi

"Nabzına bakacağım sonra da revire götüreceğim!"

Sanırım deli cesareti denen şey bu olsa gerek

Hepimiz Burağı izlerken o ise kızı incitmekten korkar gibi hafifçe elini boynuna götürdü. Bir süre iki parmağını beklettikten sonra kaşları çatıldı.

Telaşla kızı kucağına alarak ayağa kalktı.

"NABZI ATMIYOR!"

Kızı hızla sınıftan çıkarırken koridorda ki tüm bakışlar bize döndü. Kimi grup -sanırım Burak ve Ayça'nın bahsettiği kanlı bulunan diğer kız- için ağlarken kimisi ise fısıldaşıyorlardı.

Bizi gören herkes korkuyla irkilirken Ilgaz çocuklardan birini durdurdu.

"REVİR NEREDE!"

Çocuk korkarak burağın kucağında ki kıza baktığında acır gibi gözlerini kapattı.

"Alt katta koridorun sonunda abi"

Burak merdivenlerden inerken yanımıza iki tane kız geldi. Koşarak Burağın kucağındaki kıza baktıklarında ağlamaya başladılar.  Bu kızlar kantinde diğer kızın yanında oturuyorlardı . Sanırım en yakın arkadaşlarıydı . Kızlardan birinin bağırışları arasında

GÖLGELERİN İÇİNDE( ARA VERİLDİ ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin