SENİ SEVİYORUM

108 55 15
                                    


Medya: Bulut

"Evet mi hayır mı? Karar verin artık"

"EVET"

"HAYIR"

yine aynı anda tanere cevap verdiğimizde taner sıkıntıyla yüzünü sıvazladı . Şaşkınlıkka Ilgaz'a baktığımda o da şaşkın şaşkın bana bakıyordu

hayır sevgili oldukda benim mi haberim yok!
Birkaç saniye kendimi sorguladıktan sonra Tanerin sorgulayıcı bakışlarını üzerimde hissettim. Ilgaz'a pis pis bakıyordu.

ne bu hemen abi tavırları anlamadım ki ?

"E hadi dikilmeyin geçin bakalım Ada mis gibi yaptım her yeri . Bak bakalım güzel olmuş mu? Canım çıktı valla beğenmezsen balkondan aşağı atarım seni !"

Elindeki bez ve süpürgeyle peşimizden geliyordu .üzerindeki maymun desenli önlüğü gördükçe gülmeden duramıyordum . Salona geldiğimizde içerisi feci halde çamaşır suyu ve deterjan kokuyordu .ılgazla burunlarımızı tıkayarak ben balkonu açarken o da hemen pencereleri açtı .

"Taner sen ne yaptın burda alt tarafı yerleri silip toz alacaktın ne bu koku böyle "

"Şeyy Bende biraz titizlik varda elime bez verilince duramıyorum elimde değil"

Ilgaz'ın yaptığı kaş gözlerle onun hareketlerine anlam vermeye çalışırken konuşmak istiyordu .Taner yerdeki kovayı ve deterjan kutularını yerden kaldırırken fırsattan istifade ona döndüm

"Taner biz iki dakikaya geliyoruz "

"Nereye "

"Odamdaki ders notlarını Ilgaza vereceğim "

"Tamam "

Ilgaz'ın kolundan tutup odama geldiğimizde o odayı incelemeye başladı .

"Odan çok güzelmiş "

Diyerek Hızla odaya girip arsızca çekmecelerimi karıştırırken ona doğru ilerledim ve çalışma masamın çekmecesine uzanan eline vurarak

"A-ah ayıp ayıp resmen eve gelip angry birdsler gibi farklı yerlere dağılan , odama çaktırmadan girip eşyalarımı kurcalayan bücür misafir çocuklarına döndün !."

"Hadi Ada ya lütfen birazcık daha bakayım. lüttfennn"

" hayır olmaz ! Ayrıca niye gelmek istedin bakayım "

"Şeyy "

"Neyy"

Eliyle ensesini kaşırken Zilin çalmasıyla hemen eliyle kapıyı gösterdi

"Aaa zil çalıyor kesin bulut'lar geldi hadi gidelim "

"Ama-"

"Hadi Ada ağaç oldular kapıda "

Konuşmama bile fırsat vermeden koşarak koridora giden Ilgaz'ın arkasından bakakalırken bende peşinden ilerlemeye başladım .
Az önce Taner e sevgiliyiz demişti neden bilmiyorum ama gerçekten hoşuma gitmişti ...

Ilgaz dereci..

Olmadı yine yapamamıştım işte . Bir kıza nasıl açılınır ki . Gidip pat diye Ada seni seviyorum hemde 2 yıldır deli gibi her fırsatta seni görmeye geliyorum mu desem saçmalama ılgaz suratına bir tükürüklü şaplak yemeyi bile hakedersin kız yanlış anlar sapık mı lan bu, der sonra yanlış imaj vermeyelim .

Acaba yemeğe mi çıkarsam yok ya o da olmaz ne o öyle sanki evlenme teklifi edicem (o da olur da ileride ) vıcık vıcık mıç mıç . Of mezuniyet de çok yaklaştı yarın eş seçeceğiz zaten ama karalıyım Sümüklü Burağa kaptıracak değilim Ada'mı !!!!

GÖLGELERİN İÇİNDE( ARA VERİLDİ ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin