2. Příčna ulice

52 5 0
                                    

,,Mami." ,,Tati." ,,Už půjdeme?" ,,Ale jdeme ségra,"plácl jí James po zádech. Přiletaxovali se k Děravému kotli. Lily řekla:,,Alice,"a pevně kamarádku objala, když se potkali u lékárny, aby koupili přísady do lektvarů. ,,Ahojte,"řekl Neville. ,,Nazdar Neville,"řekl Harry. ,,Ahoj Lenko." ,,Ahojte,"řekla Lenka. Když koupili všechny přísady tak Lily se zeptala:,,V jaké koleji myslíš, že budeš?" ,,Doufám, že Nebelvír,"řekla Alice. ,,Strýček Fred a teta Hermiona." Hned běžela obejmout svého strýce. ,,Je to moje nejoblíbenější Potterová?",ptal se Fred. ,,Jediná,"řekla Lily. Když došli k madam Malkinové, tak potkali blonďatého chlapce. Teda rozdělili se. Harry a James šli kupovat knížky a Ginny, Albus a Lily šli na hábity. ,,Čau Albe,"usmál se chlapec. ,,Ahoj Scorpe,"plácl si s ním Albus. ,,Jaké máš léto?" ,,Ale ujde to,"řekl Scorpius. ,,Co ty?" ,,Dobrý,"řekl Albus. ,,Ségra tady akorát nastupuje do Bradavic poprvé." ,,Ahoj,"usmál se na Lily Scorpius. Lily se začervenala. Každou půlku léta u nich Scorpius strávil prázdniny. Teda ty dva roky celé. ,,Těšíš se?",ptal se Lily Scorpius. ,,Celkem jo,"řekla zrzka. ,,Teda určitě jo." ,,A do které koleje půjdeš?",zeptal se jí. ,,Snad Nebelvír,"řekla Lily. Rozhodně chtěla do Nebelvíru. Na Albuse každý vzhlížel s nevěřením, že je Potter ve Zmijozelu. Poté zaplatili za hábity a Albus se zeptal:,,Kdy k nám dorazíš?" ,,Zítra,"usmál se Scorpius. ,,Otec souhlasí." ,,I matka." ,,Skvělý,"usmál se Albus. ,,Kde máš ale rodiče?",zeptala se Ginny. ,,Otec mu kupuje přísady do lektvarů a matka šla do knihkupectví. Lily byla celá rudá. ,,Tak zatím,"řekl Scorpius. Poté šli k Ollivanderovi, kde Lily dostala hůlku z tisového dřeva a jádro blána z dračiho srdce. Pak šli za rodinou a přemístili se domů. ,,Vidím to na tobě,"řekla Ginny. ,,Co?,"zeptala se Lily. ,,Jak reaguješ, když vidíš Scorpiuse." ,,To je zamilovanost,"přišel k ním do salónku Monty, který zaslechl rozhovor prasnachy a právnučky. ,Ale ne,"řekla Lily. ,,To začíná zlatíčko,"řekl jí s úsměvem. Už na něm bylo vidět stáří. Než James šel do Bradavic bylo mu už 90.

Zamilovanost dělá divy-Scorily Kde žijí příběhy. Začni objevovat