5. První den školy

38 3 0
                                    

Lily se ráno probudila a šla se umýt. Když přišla z koupelny holky ještě spaly. ,,Alice,"třepala s kamarádkou Lily. ,,Lilyano Potterová nech mě spát,mumlala. Lily teda použila Augumenti. ,,Já tě zabiju!",křičela Alice. Poté šli do Velké síně. ,,Dobrá ráno dámy,"usmál se na holky blonďatý chlapec, kterého potkali s Lilyiným bratrem. ,,Dobré,"řekla Alice. ,,Copak, špatná nálada?",vyptával se Albus. ,,Jo,"řekla s předstíraným naštvaním Alice. ,,Tvoje ségra použila Augumenti." ,,Můžu potvrdit,"řekla Evie. U jejich stolu jim McGonnagálová rozdala rozvrhy. ,,První lektvary, takže pohoda,"řekla Lily. Při lektvarech měli za úkol udělat mnoholiční lektvar ve dvojicích. ,,Slečno Potterová, Slečno Longbottomová vy už to máte?",ptal se jich Křiklan. ,,Máme,"řekla Lily. Zkontroloval jim to teda a řekl:,,Dobrá práce." ,,20 bodů pro Nebelvír." Evie byla s Garrym. Té se to taky povedlo. Když byl konec hodiny Křiklan jí ještě zavolal. ,,Co se děje?",ptala se. ,,Budete vítána v mém klubu slečno Potterová,"řekl. Lily se usmála.
Poté měli hodinu létani.
,,Natáhněte ruku a řekněte hop,"řekla madam Hoochová. ,,Hop!",křikla Lily a koště měla hned v ruce. S Jamesem to už měla natrénovaný. Evie měla ruce koště hned po ní. Alice byla ale mezi posledními. ,,Až zapískám vznesete se,"řekla poté. Lily se hned po hvízdnutí profesorky vznesla. Ona i Evie byly mezi nejlepšími, kdo to dokázal. Za rok se chtěla zkusit přihlásit do famrpfálového týmu na post střelce. Doufala, že Jamese její výkon ocení. Joe Wood měl letos odcházet. James si byl jistý, že za rok se stane kapitánem. Působil jinak v týmu jako chytač. Scorpius byl zase za Zmijozel chytač.

Zamilovanost dělá divy-Scorily Kde žijí příběhy. Začni objevovat