54. Svatba

16 1 0
                                    

Dnes nastal den D pro Lilyina nejstaršího bratra. Její matka celý den brečela a za měsíc Darcy měla rodit.
Všichni seděli ve velkém kostele. Všichni Potterovi, vedle Albuse Alice, Weasleyovi, Longbottomovi, Hagrid, McGonnagálová, Seamus otec Darcy, Blackovi a jeho manželka Emily a další z rodiny.
Seamus přivedl Darcy a předal jí Jamesovi. Farář začel: ,,Vážení snoubenci, Vážení svatebčané, sešli jsme se tady, abychom spojili ve svazek manželský Jamese Siriuse Pottera a Darcy Jane Fininghamovou."

,,Jamesi Siriusi Pottere bereš si zde přítomnou Darcy Fininghamovou dobrovolně?"

,,Ano,"řekl James.

,,Slož slib."

,,Já, James Sirius Potter odevzdavám se do duše tobě Darcy Finninghamová a slibuji, že při tobě budu stát ve všem dobrém i zlém dokud nás smrt nerozdělí."

,,Darcy Jane Finnighamová bereš si zde přítomného Jamese Siriuse Pottera?"

,,Ano,"řekla Darcy.

,,Slož slib."

,,Já Darcy, Jane Finnighamová odevzdavám se do duše tobě Jamesi Pottere a slibuji, že při tobě budu stát ve všem dobrém a zlém dokud nás smrt nerozdělí."

,,Nyní si můžete navlíct snubní prstýnky a dát si první manželský polibek,"řekl farář.

První si Darcy vzala prsten od své svědkyně mladší sestry a navlékla ho Jamesovi. Poté James od Albuse a navlékl ho Darcy.
Poté si Darcy přitáhl k sobě a vášnivě jí políbil.
Všichni nahlas zatleskali. Lily se chytila Scorpiuse za ruku a ukápla jí slza.
,,Za pár měsíců nás to taky čeká,"šeptl jí Scorpius do ucha.
Lily se na to usmála. Viděla i mamku a babičku jak brečí štěstím za syna a vnuka.
I sama Darcy, která byla oficiálně Potterová brečela, jakmile jí James znovu políbil.
Lily už teď tušila, že se bude cítit jako Darcy. Že jejich svatba bude nejšťastnější den v životě.

Zamilovanost dělá divy-Scorily Kde žijí příběhy. Začni objevovat