46. Dopisy

11 1 2
                                    

Lily druhý den ráno napsala Scorpiusovi:

,,Milý Scorpe,"
,,jak se máš." ,,U mě to je v pohodě." ,,Akorát něco mě chybí a to ty." ,,Dnes očekávám své výsledky NKÚ a jsem hodně napjatá." ,,James jinak básní s Darcy o mudlovské pouti." ,,Velmi mě mrzí, že nemůžeš za mnou dojít, ale rodina je na prvním místě, to chápu." ,,Těším se, ale až se mi ozveš a domluvíme se, kdy se potkáme." ,,Doufám, že se máš dobře a tvůj děda tě kvůli mě nezlobí." ,,Vím, že moc nás dva ještě nestřebal." ,,Tvůj táta a babička vidím, že už jsou v pohodě, tak ty neřeším."
,,Posílám pusu."
,,S pozdravem,"
,,Lily"
~
Když to chtěla dát sově přišel James. ,,Domácí úkol?",zeptal se. Věděl dobře, že píše Scorpiusovi. ,,Ne,"řekla. ,,A to je moje věc." ,,Co já a Scorpius do toho ti nic není." ,,Proč musíš být druhý strýc Ron?" ,,Musím tě chránit,"hájil se James.
,,Já chránit nepotřebuji,"řekla Lily a šla dát dopis sově.
,,Dej ti Scorpovi,"řekla. Ta souhlasně zahoukala a vyletěla oknem ven.
~
Lily máš to tady,"volala mamka. ,,Už jdu,"řekla. Když doběhla do obývacího pokoje převzala si od Ginny obálku. Otevřela jí a bylo tam:

,,Vážená slečno Potterová,"
,,gratulujeme k nejlepšímu hodnocení zkoušky Náležité kouzelnické úrovně." ,,Dosáhla jste nejlepšího hodnocení ve vašem ročníků."
,,S pozdravem"
                         ,,Emily Smithová
                            ,,Odbor školství a vzdělání"

,,Takže nejlepšího,"usmál se táta. ,,Nečekali jsme s maminkou tohle hodnocení jako u Hermiony."
Lily vzala další papír a to výsledky:

Obrana proti černé magií.....V
Lektvary......V
Přeměňování.....V
Kouzelné formule.....V
Bylinkářství.....V
Dějiny čar a kouzel......V
Astronomie.....V
Starodávné runy.....V
Péče o kouzelné tvory.....V

Lily vylezly skoro oči z důlku. Devět NKÚ na výbornou. I její teta Hermiona jí teď může závidět. Pak tam byly stupně hodnocení, které už nečetla.

Zamilovanost dělá divy-Scorily Kde žijí příběhy. Začni objevovat