39. Další ples na Malfoy manoru

17 2 2
                                    

26.12. 2022:
Lily dneska ráno dostala od Scorpiuse dopis:
,,Lásko,
,,dnes je opět u nás ples." ,,Prosím dojdi." ,,A Albus ať napíše Alici."
,,Scorpius"
Lily u snídaně řekla Albusovi:,,Scorpius mi psal." ,,Máš dorazit s Alici taky na jejich ples a já taky." Albus se ušklíbl a řekl:,,Že napsal napřed tobě a ne mě." ,,Svému kamarádovi." Lily pravila:,,No já jsem přítelkyně." Albus pravil:,,Tak to jí jdu napsat." ,,Ty půjdeš večer k Malfoyovým?",zeptal se James. ,,Ano,"řekla Lily. ,,Přece spolu chodíme." ,,Hlavně žádný nemravnosti,"řekl. ,,Ale klid Jamie,"uchechtla se Lily. ,,My nikdy." Táta řekl:,,Kdoví." ,,Jsem za vás rád, ale žádný blbosti." Pravda, podle něhož byl Scorpius milý, ale jak mu řekl, že jestli jí ublíží je mrtvý." ,,Jsem šťastná, že jsi šťastná,"usmála se maminka. Když byl večer tak Albus řekl:,,Měli bychom jít." Lily už byla připravena a on taky. ,,Tak si to užijte,"řekl Harry. ,,Ale žádné blbosti,"pravila Ginny. Albus se s Lily přemístili pro Alici. Pak se přemistili k bráně Malfoy manoru, kterou Scorpius otevřel, který stál na druhé straně. ,,Lásko,"řekla Lily a políbila ho. ,,Ahoj,"řekl jí Scorpius s úsměvem. Pak objal i Albuse s Alici.,,Pojďte ať tady nemrzneme,"a odvedl je do sálu. Tam hned po zahájení začeli všichni hosté tančit. Lily řekla Scorpiusovi při tanci:,,Příště nám to řekni dopředu." ,,Měla jsem štěstí, že mám šaty od loňska." ,,Vím, ale lásko, že máš vždycky všechno připravený,"zašeptal jí Scorpius do ucha. Když tři hodiny protančili tak si dali pití. Albice stále ještě tančili a vypadali šťastní. Blízko nich tančili i Lucissa. Scorpius se Lily zeptal:,,Chceš vidět můj pokoj?" ,,Ráda,"usmála se Lily. Scorpius jí odtáhl nahoru a ukázal vešli do pokoje, který vypadal podobně jako její na Potter manoru akorát tam nebyly tak nazdobené stěny a nadýchané peřiny. Ikdyz zde byly taky. Pokoj měl též balkón. ,,Máš to tady hezké,"usmála se Lily. ,,Skoro jako já." ,,Skoro,"zakabonil se schválně chlapec s platinovými vlasy. ,,Tak stejně,"zasmála se Lily. ,,Nepůjdeme dolů?",zeptala se. ,,Klidně bych ještě zůstal,"pravil její přítel. Sedli si na postel a dívali se na noční oblohu. ,,Je to krásný,"řekl Scorpius. ,,Co?",zeptala se Lily. ,,Jak jsme tady spolu,"odpověděl její přítel. ,,Zkus se uvolnit,"řekl pak. Lily se uvolnila a Scorpius se přiblížil s tváří a políbil jí na rty.

15+
Lily mu ovinula ruce kolem krku a zacela ho líbat na krku. Poté si Scorpius začel během vášnivého líbání rozepínat kvádro a pak mu Lily pomohla i košili. On jí rozepnul šaty, které jí sklouzly dolů. Poté se začely oba navzájem líbat vášnivě na krku v nátělnících. Scorpius pomohl Lily sundat legíny a oba si sundaly boty. Poté dívce sundal i nátělník a byla už jen v černé podrsence. Vzal jí pak do náruče a hodil na postel. On si sundal a odhodil nátělník a sklonil se k ní a líbat všude. Na prsou, na krku, rtech. I podrsenku jí sundal a odhodil. Poté si rozepl kalhoty a zeptal se:,,Mám přestat?" Lily se usmála a řekla:,,Už nikdy." Začela ho následovně líbat na hrudníku a on ji na prsou, které stiskl. Ona vzdychla. Poté jí sundal kalhotky a ona jemu boxérky. On je přikryl. Lily mu zaryla nehty do hrudi a on vzdychl. On si poté hrál s jejími prsy a ona vzdychala. A tak si užívali sami sebe dokud jim únava nezavřela oči a oni neusnuli.

Zamilovanost dělá divy-Scorily Kde žijí příběhy. Začni objevovat