41. Náročný lednový týden

14 1 2
                                    

7.1. 2024:
Pro Lily byl první týden ve škole příšerný. Chtěla se, co nejprecizněji učit, aby byla dopředu připravená na NKÚ. Nechtěla to nechávat na poslední chvíli. A do toho se měli ještě připravovat na jejich zápas s Mrzimorem. ,,Lásko,"potkala Scorpiuse v pátek večer jak šel ze sklepení a ona z nebelvírské věže. ,,Ahoj miláčku,"řekla s úsměvem Lily a políbila svého přítele. ,,Kam jdeš?",zeptal se jí. ,,Do knihovny dodělat jeden esej do Přeměňování." Alice byla někde u jezera s Albusem. ,,Chceš abych ti pomohl?",zeptal se. ,,Ráda,"usmála se dívka. Propletli si spolu ruce a šli do knihovny. ,,Za měsíc a půl nás čeká zápas s Mrzimorem,"řekla dívka. ,,Ikdyž jsem z toho skoro nervózní jako z NKÚ, tak vím, že s jejich týmem to bude jako procházka růžovým sadem,"šeptla do ucha chlapci s platinovými vlasy. ,,Ty jsi nejlepší,"řekl jí a pohladil po vlasech. ,,Jako ty lásko,"řekla zrzka a políbila ho na krk. ,,Pro mě nejdražší poklad." Dívka řekla:,,A ty pro mě." ,,Moje koťátko,"dodal ještě chlapec. ,,Jdeme do té knihovny?",zeptala se po pár minutách jejich chvilky. ,,Určitě,"řekl a vzal jí za ruku. V knihovně když Scorpius Lily pomohl tak jí řekl:,,S Alicinou máti to je procházka růžovým sadem." ,,Ty její strachopudy." Dívenka se zachychotala. Nikdy nevěděla, co máma Alice myslí s těmi strachopudy, škrty atd. Ani Alice to nevěděla ani její bratři. Její rodiče vůbec ne. Ani její manžel strýček Neville. Ani teta Hermiona. Ani strýček Ron. Zkrátka mámu Alice pochopil málo kdo. Byla vždy zvláštní typ. Byla i tím terč posměchu zmijozelských v dobách jejich rodičů a hlavně gangu Scorpova otce a jeho přátel. Jako strýček Neville. ,,Nechci tvého tátu urazit,"řekla Lily svému příteli. ,,Ale neřekla bych teď do něj jaký byl v mládí." Scorpius pravil:,,To není urážka, on mi to sám říkal." ,,Sám si neuvědomoval, že když chtěl být smrtijedem jako jeho otec a pak viděl, jak je Voldemort těm Temný čaroděj při selhání trestá a zesměšňuje a on se pak smrtijedem díky selhání dědy musel stát tak se z něj pak vyklubalo nové já." ,,Kdybych tak tátu v mládí viděl neřekl bych, že to je on." ,,Právě jsem si na něj vzpomněla, protože Aliciny rodiče byli terčem jeho posměchu a jeho gangu." ,,Vím,"řekl Scorpius. ,,Sam mi říkal, že oni byli především jeho cíl." ,,Ale fakt ho nechci urazit,"ohradila se Lily. ,,Vždyť neurážíš,"řekl Scorpius a umlčel jí polibkem.

Zamilovanost dělá divy-Scorily Kde žijí příběhy. Začni objevovat