6. Halloween

34 4 0
                                    

Dnes bylo kvůli Halloweenu volno. Lily s Alici šla chodbou na snídani. ,,Je dneska volno, tak pohoda,"řekla hnědovláska. ,,Pravda,"řekla Lily. ,,Ti starší budou mít jistě mecheche až na to." ,,To bude dobrý neboj,"uklidňovala jí Alice. ,,A narazili jsme konečně na sebe,"zastavila jí hnědovláska. ,,Co chceš?",ptala se Lily. ,,Scorpius je můj!",křičela. ,,Moje matka je aspoň že vznešeného rodu, moje matka je Pansy Parkinsonová narozdíl od tvého pápínka slavného Potříka lotříka." Lily byla v tu chvíli rozpálená do běla. ,,Není tvůj!",křikla na ni. ,,Zaprvé nechodím s ním a zadruhé jestli se se mnou baví je to moje věc!" ,,A neurážej mého tátu!" ,,Je to skvělý chlap!" ,,Expeliarmus!",křikla už Parkinsonová. ,,Levicorpus!",křikla Lily už neverbálně. Byla tak naštvaná, že dokázala i tohle. ,,Expeliarmus!",křikla Alice a měla její hůlku v ruce. ,,Dejte mě dolů!",řvala. ,,Máš co ti patří,"řekla Alice. ,,A neotravuj nás už." ,,Lily řekla:,,Finite." Poté po ní švihla její hůlku. ,,Sectumsempra!",křikla na Lily a ta spadla na zem. ,,DĚLÁŠ SI SRANDU!",křikla Alice. ,,Expeliarmus!",odzbrojil najednou Scorpius, který přiběhl. ,,Lily,"oslovil celý zděšený. ,,Alice rychle na ošetřovnu,"řekl Albus. Scorpius jí vzal pod ramena a Alice pomáhala. ,,Řeknu to učiteli,"řekl Albus. Náhle přiběhl Neville a ptal se:,,Co se stalo?" ,,Tady Parkinsonová na Lily použila ,,Sectumsempra",a ukázal na trojici. ,,Máte trest celý měsíc,"řekl dívce. ,,Dnes večer v pět u mě v kabinetu. ,,Jestli ségra umře, zabiju tě,"řekl Albus syčivě. ,,To radši nedělej Albusi,"řekl Neville, nato vzal Albuse a chtěl s ním za Lily. ,,Chci to říct Jamesovi ještě,"pravil. ,,Dobře,"pravil. Albus teda bezel za bratrem.

Zamilovanost dělá divy-Scorily Kde žijí příběhy. Začni objevovat