25. První Vánoce v Bradavicích

22 2 0
                                    

Lily se probudila. Bylo jí báječně. Má kluka, který ji už dlouho miluje a ona jeho. A dnes bude mít ples u něj. Bála se ale, co řekne na ni jeho rodina. Jeho babičky se nějak nebála ani jeho otce nějak ne, ale dědy se dost obávala. Polokrev s jeho vnukem. Oblíkla se a použila na Alici i Evie Augumenti, protože stále spaly. ,,Ty jsi pako,"řekla Alice.
,,Promiň, vy byste spaly do poledne,"řekla zrzka.
,,Pojďte honem na dárky,"pravila a čekala až se její kamarádky obléknou a šly pak do společenky. Evie jako nejmladší jim rozdala dárky. Lily rozbalila svoje. Alice se zeptala:,,Co včera ty a Scorpius?" Lily se začervenala a rekla:,,Chodíme spolu." ,,Já to věděla,"zasmála se Alice. Od mamky dostala kozačky, od taťky náušnice, od Jamese žertovnou figurku, od Albuse čokoládu, od Siriuse mizící prášek, od Amy šátek, od Andy knížku Strastiplné peníze paní Darcyové, od Alice novou nasadu na koště, od Remuse čokoládu, od Lilieth knížku ,,Příliš mnoho Kateřin, od Liama červený náramek, od Freda houpací žertovnou figurku, od Rose vlasovou soupravu,od Cass knížku Opatství Norhanger, od Urse sestry Liama šálu, (Ursa je jinak stará jako Scorbus a Liam jako Janes), od Hermiony knížku ,,Marsfieldské panství," od Garyho žertovnou figurku klauna, od Susan letní modré šaty, od Rona čokoládové žabky, od Victora modrý náramek, od Ashley zelené šaty a od Scorpiuse fotoalbum, kde byli zde oni dva s jejím druhým bratrem a Alici. Bylo to z Bradavic i z Potter manoru každého léta. Lily se musela nad tím vším usmát. Byla tam i fotka že včerejšího plesu.
Vypadalo to takhle:

Lily se nad tím dlouho usmívala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lily se nad tím dlouho usmívala. Hodně si to včera užila kromě toho, že začeli spolu chodit.

Zamilovanost dělá divy-Scorily Kde žijí příběhy. Začni objevovat