43. Ranní chvilka

15 1 2
                                    

Lily se ráno probudila. Nevěděla napřed, kde je. Poznala, že je na prefektském pokoji ve sklepení a vedle ní je Scorpius. ,,Lásko,"šetla a políbila ho na čelo. Scorpius sebou zavrtěl, a když se probral řekl první:,,Lily. Dívka řekla:,,Já už jsem se bála, že se mi to zdálo." ,,Jak vidíš nezdálo,"řekl Scorpius s úsměvem. Rty obou se vášnivě spojily. ,,Ty moje prdelko,"řekl jí s úsměvem. ,,Bylo to jinak hezký,"dodal. ,,Mě se to taky líbilo,"řekla Lily. ,,Máš i dneska čas?",zeptal se. ,,Klidně bych měla,"řekla Lily. ,,Pro tebe cokoliv,"řekla a opět Scorpiuse políbila. Oblíkla si košili a vzala všechno oblečení. Vyšla ven. Byla víc než šťastná z jejich lásky. Byl to a je nejlepší kluk, kterého kdy potkala.
Když přišla do pokoje Evie už tam nebyla, ale Alice jo. ,,Konečně si došla,"řekla s úšklebkem kamarádka. ,,To tě Scorpius takhle zdržovat?" Lily už chtěla něco namítnout, ale Alice řekla:,,Nejsem blbá prosimtě, kde by si jinak celou noc byla." ,,Řeknu ti trda pravdu Ali,"řekla Lily nakonec. ,,Ano, byla jsem s ním, ale podrobnosti říkat nebudu." Alice se poté zeptala:,,Jdeme na snídani?" Lily kývla. ,,Moment obliknu se ještě." ,,Nepůjdu takto jen v šortkàch a košili." Oblečení všechno položila na postel a v koupelně se převlíkla. ,,Můžeme,"řekla když vyšla ven. ,,Lily kde si byla?",zeptala se Evie, když došly k nebelvírskému stolu. ,,Já to řeknu,"usmála se Alice. ,,U svoji lásky,"zašeptala. ,,Že mě to nenapadlo dřív,"řekla druhá kamarádka. Lily pohlédla na Scorpiuse. Seděl u svého stolu. Dívka mu zamávala. Musí si na sebe udělat, co nejvíc času, ale učit se i na NKÚ. On se jistě taky připravuje na OVCE. Když se nasnidaly šly na hodinu Bylinkářství.

Zamilovanost dělá divy-Scorily Kde žijí příběhy. Začni objevovat