56. Svatba

21 1 3
                                    

,,Bude to jistě krásný,"řekl Lily Scorpius. Dnes byl totiž den jejich svatby. Albus měl mít s Alici za dva měsíce.
,,Tak děcka,"klepala na dveře Narcissa. ,,Musíte se připravit."
Lily si převzala Alice a Darcy. Jinak Darcy a Jamesovi se narodil syn William Seamus Potter.
Hinny byli hrdí za první vnouče. Alice byla též v druhé měsíci těhotenství.
,,Jsi vážně nádherná,"řekla jí Evie. ,,Jo,"kývla jí na souhlas Alice.
Lily byla víc než hrdá, že má skvělého brzy  manžela.
Obřad měli mít v blízkém kostele a hostinu na zahradě Potter manoru.
,,To vážně uteklo,"řekla s úsměvem Lily. Rose a Roxy měly být družičky.
Za svědky jim šli Albice.
          ~
,,Vážení snoubenci, Vážení svatebčané, sešli jsme se tady, abychom spojili ve svazek manželský Scorpiuse Draca Malfoye a Lily Lenku Potterovou."

,,Scorpiusi Draco Malfoyi bereš si zde přítomnou Lily Lenku Potterovou dobrovolně?"

,,Ano,"řekl Scorpius.

,,Slož slib."

,,Já, Scorpius Draco Malfoy odevzdavám se do duše tobě Lily Potterová a slibuji, že při tobě budu stát ve všem dobrém a zlém dokud nás smrt nerozdělí."

,,Lily Lenko Potterová, bereš si zde přítomného Scorpiuse Draca Malfoye dobrovolně?"

,,Ano,"řekla jasně Lily.

,,Sloz slib."

,,Já, Lily Lenka Potterová odevzdavám se do duše tobě Scorpiusi Draco Malfoyi a slibuji, že při tobě budu stát ve všem dobrém a zlém dokud nás smrt nerozdělí."

,,Nyní si můžete navlíct snubní prstýnky a dát si první manželský polibek,"řekl farář poté.

           ~
Lily první navlékla Scorpiusovi a pak on jí. Poté si ji Scorpius přitáhl k sobě a vášnivě políbil.
Všichni jásali. Nejvíc Ginny a Molly dojemně brečely. I Narcissa.
,,Je hezké vidět, jak se naše holčička vdává,"řekl Harry.
,,Je,"usmála se Ginny.
Scorpius když svou novomanželku Lily Malfoyovou políbil tak si ji opět přitáhl k sobě a ještě jednou jí políbil.
I Lily ukáplo několik slz. Měla pocit, že je to nejšťastnější den v jejím životě.

Zamilovanost dělá divy-Scorily Kde žijí příběhy. Začni objevovat