3.1. 2024:
Dnes se Scorily a Albice a jejich spolužáci vraceli do školy. O společné noci se Scorpiusem nikomu neřekla. Ani on. Oběma se to ale líbilo a nelitovali toho.
Rodiče šli Lily i Albuse na nádraží doprovodit. James měl ranní takže nemohl. Odpoledne měl mít i schůzku s Darcy. Za rok plánovali, že se k ním nastěhuje. ,,Tak se účtě na zkoušky,"řekla Ginny svým dětem a oba objala. I Harry je objal. ,,Taky ale odpočívejte,"řekla pak. ,,A žádné stížnosti nechceme,"řekl Harry. Dvojíce si poté nastoupila do vlaku, kde už seděli Scorpius s Alici. Sourozenci Potterovi se s oběma objali a své partnery polibili. ,,Jsem upřímně z těch zkoušek nervózní,"řekla Lily. ,,Neboj,"uklidňoval jí Scorpius. ,,Ty jsi určitě i chytřejší než tvoje teta Hermiona." ,,Abych ale přiznal jsem z OVCE taky nervózní." ,,Věřím si ale." ,,Přesně,"řekla Alice, která se opíral a o Albusovo rameno. ,,Věř si, všechno bude dobrý." Lily se opřela zase o rameno Scorpiuse. Cítila jak jí to zahřívá a je jí opravdu takhle dobře. Věděla, že si musí věřit, jinak se zhroutí. Její přítel byl pro ni útěcha. Těšila se na prázdniny. Vždyť když byl konec léta se těšila na Vánoce a když Vánoc tak na letní prázdniny. Usnula příteli v klíně. ,,Lily vstávat,"budil jí jeho hlas. ,,Co?",zeptala se slabě. ,,Už budeme v Prasinkách,"odpověděl. ,,Musíš se jít převlict. Lily se probrala a uviděla, že tři její společníci už jsou v hábitech. Rychle si teda vzala hàbit a na záchodě si ho oblíkla. Když se do kupé tak Scorpius jí políbil a řekl:,,Otevři pusu, mám něco na posilnění pro tebe." Dívka tak udělala a Scorpius jí nakrmil čokoládovou žabkou. Lily si mu sedla na klín a dala mu ruce k ramenům. Když jeli kočárem jeli Scorily a Albice samozřejmě spolu. Nakonec se Lily po večeři usínalo báječně. Nevěděla, ale jak to dva roky bez Scorpa přežije, ale teď na to nemyslela.
ČTEŠ
Zamilovanost dělá divy-Scorily
FanfictionZde je opět Monty, u kterého Harry vyrůstal. Sirius žije a je ženatý s Amelii Bonesovou a mají dceru Andromedu. Remus je ženatý s Lilieth Halengstonovou a mají syna Liama. Tonksová je vdaná za Charlieho a Teddy je jejich syn. Hlavní téma ale je, jak...