Lily počkala až se Scorpius otočí směrem ke schodům. Poté šla důstojně dolů. Chlapec s platinovými vlasy byl celý vedle. Když byla dívka před ním, políbil jí ruku a řekl:,,Jsi tak nádherná." Lily se usmála. Šli poté do Velké síně. Prefekti mezi nimiž byl i Scorpius měli zahajovací tanec. I James který byl primus. Když začeli Lily byla vedle. Scorpius byl kupodivu dobrý tanečník. Uviděla Alici jak s ní Albus udělal otočku a ona se usmála. První hráli,,Perfect od Eda Shrena". Viděli i rodiče Alice, Franka a Lysandera s Locarnem. Teda Scorpius byl výborný tanečník Lenku a Nevilla jak tančí spolu. Zahlédla i Jamese, který se sice netvářil, když je viděl spolu, ale naštěstí se věnoval Darcy. I Penelopu která vypadala, že by po nich nejraději něco hodila, ale jí zaměstnával její tanečník z Mrzimoru. Alici a Albusovi to hrozně slušelo. Scorpius řekl s úsměvem:,,Teď pozor nelekni se." Zvedl jí a Lily vykřikla. Všichni byli vedle, že dal zvedačku. Po chvíli jí položil na zem. Dále hráli písničku,,Is the end". McGonnagálová tančila s ředitelem mrzimorské koleje s profesorem Whitem. ,,Fakt ti to sluší,"řekl Lily její tanečník. ,,Jsi z nich nejvíc krásná." Lily se mu koukla do očí. Uvědomila si teď jak je to hezké kluk. Jeho šedé oči, platinové vlasy a celá postava. I svaly. A byl to povahově hodný chlapec jak už zjistila dávno. Teda už mladík. ,,Jaká byla tvoje mamka?",ptala se ho. ,,Milá žena,"řekl Scorpius. ,,Táta jí měl doopravdy rád, nešlo o žádný dohodnutý sňatek." ,,Promiň jestli tě to nějak vzalo, že jsem o ní mluvila,"omlouvala se Lily. ,,V pohodě,"řekl. Ano, povídali si i během toho co protančili půlku večera. Poté šli pro pití. Scorpius se zeptal:,,Chceš se projít?" Lily kývla. Šli až na atronomickou věž. Scorpius začel:,,Lily chtěl jsem ti to říct dlouho." ,,Jsi ta nejkrásnější a nejlaskavější žena, kterou jsem kdy potkal." ,,Nemůžu říct, že jsem se zamiloval od prvního setkání s tebou za což se omlouvám." , Po čase jsem se do tebe zamiloval a už tě dlouho miluji." ,,Bál jsem se ti to dřív říct." ,,Staneš se mojí přítelkyni?" Lily se začervenala a cítila motýlky v břiše. ,,Ráda,"řekla.,,Taky tě miluji." Nikdo neví, kdo udělal první krok. Jejich obličeje se k sobě přiblížili a poté se jejich rty k sobě vášnivě spojily. Byl z toho vášnivý polibek.
ČTEŠ
Zamilovanost dělá divy-Scorily
FanfictionZde je opět Monty, u kterého Harry vyrůstal. Sirius žije a je ženatý s Amelii Bonesovou a mají dceru Andromedu. Remus je ženatý s Lilieth Halengstonovou a mají syna Liama. Tonksová je vdaná za Charlieho a Teddy je jejich syn. Hlavní téma ale je, jak...