20. Noc na ošetřovně

24 2 2
                                    

,,Jak mu je?",ptala se Lily madam Pomfreové se strachem. ,,Je stabilizovaný,"řekla ošetřovatelka. ,,Můžeme za ním?",ptal se Albus. ,,Můžete na chvíli ,"pravila. Chlapec s platinovými vlasy tam bezvládně ležel na posteli. ,,Scorpiusi,"řekla Lily, když si k němu sedla. Cítila jak jí z očí ukápla slza. Bála se, že se neprobere. Že už nikoho z nich nepozná. ,,Musíš se probrat kamaráde,"řekl Albus. ,,My tě potřebujeme." ,,Všichni tady na tebe čekáme." Taky mu stékaly slzy. Lily věděla, že James a jeho další kamarádi a celý tým jí budou shánět a chtít oslavovat, že vyhráli, ale ona musela být se Scorpiusem. Když je madam Pomfreové už hnala pryč, tak vůbec nechtěla jít. Celý večer oslavovali. Lily to musela udělat. Vzala nebo spíš půjčila si potaji z pokoje Jamesovi neviditelný plášť a plánek a vydala se na ošetřovnu. ,,Slavnostně přísahám, že jsem připravená ke každé špatnosti,"řekla s hůlkou v ruce. Všechny prostory na ošetřovnu byli volné. Došla tam. Stále byla schovaná pod neviditelným pláštěm. Chytla Scorpiuse za hřbet ruky a řekla:,,Promiň, jestli ti připadám jako otravný hmyz, ale já musela přijít zase." ,,Chtěla jsem být s tebou." A hladila mu hřbet ruky. Lehla si vedle něj a objala ho. ,,Neplecha ukončena,"řekla Lily a plánek zhasl. Svírala svého přítele pořád za ruku. Zítra měl přijít jeho táta. Upadla do říše snů. Vzbudilo jí kokrhaní kphoutů od Hagrida. Lily rychle vstala tak, aby nevypadla zpod neviditelného pláště. ,,Slavnostně přísahám, že jsem připravená ke každé špatnosti,"řekla. Proběhla rychle hradem a byla tryskem v nebelvírské věží. Tam řekla:,,Neplecha ukončena." Vylezla zpod neviditelného plaště a šla k Jamesovi do pokoje. Naštěstí on a další Poberti ještě spali. Vrátila mu obě věci a šla k sobě do pokoje. Holky ještě spaly a bylo teprve pět. Tak se rozhodla, že se ještě tady prospí.

Zamilovanost dělá divy-Scorily Kde žijí příběhy. Začni objevovat