33. Hádka dvou dalších

18 3 2
                                    

Byl prostředek října. Lily pravila:,,Zítra to bude náročný den." Scorpius kývl. ,,,Chybí mi James." ,,Sice jsme se hádali, ale je to fajn brácha." ,,Ikdyž se my dva moc nemusíme, tak to chápu,"řekl jí. Náhle uviděla u Velké síně Albici jak se hádají. ,,Scorpe,"řekla. ,,Ale ty si hned vyváděl!",křičela Alice na Albuse. ,,S McLaggenem tím kreténem bych nespala nikdy!" ,,On sám mě políbil!" ,,A proč se vůbec o to zajímá!" ,,Tebe ani nenapadlo, že jsem tě chtěl někam pozvat?!",křičel Albus nešťastně. ,,Abys se mnou šla do Prasinek!" ,,Já nejsem tvůj majetek!",křičela Alice a Albus se slzy utekl. I Alice odešla. ,,Musíme to napravit,"řekla Lily. ,,Nemůžeme je takto nechat. Scorpius řekl:,,To musí si sami urovnat." ,,Myslím tohle,"řekla jeho přítelkyně a šeptla co udělat.
~
,,Já jsem takový blbec!",křičel Albus ve svém a Scorpiusovém pokoji. ,,Magor a kretén!" Scorpius řekl:,,Mám pro tebe řešení,"a šeptl mu něco.
~
,,A miluješ McLaggena?",zeptala se Lily. ,,Nemiluji,"řekla Alice a stále plakala. ,,A Albuse?" ,,Asi jo,"přiznala se upřímně její kamarádka. ,,Srdce mi říká, že ho nechci ztratit." ,,Že ho mám ráda." ,,On se ale zachoval jako kretén, že vběhl k nám jako idiot a porval se s ním." ,,Tak mu dej šanci, jestli to nějak napravit,"radila Lily. ,,Já si to rozmyslím,"pravila Alice. ,,Jestli udělá nějaký krok rozmyslím si to."

Zamilovanost dělá divy-Scorily Kde žijí příběhy. Začni objevovat