10. Návrat do školy

24 2 4
                                    

3.1. 2020:
Dnes se sourozenci Potterovi vraceli do Bradavic. Lily dobalila kufr a vzala klec se svým výrečkem Jasperem, kterého jí rodiče koupili když byli na Příčné. ,,Tak můžeme?",zeptala se maminka. ,,Jo,"řekla Lily. Její bratři kývli. Rozloučili se s Montym a přemístili se s rodiči na nádraží, prošli sloupem, rozloučili se s rodiči a nasedli do vlaku. Lily našla kupé, kde už seděla Alice. ,,Tak jaké byly Vánoce u vás?",zeptala se Lily kamarádky. Přišla za chvíli i Evie. ,,Báječné,"řekla jí kamarádka. ,,Hezčí to být nemohlo." ,,Co u tebe?",zeptala se. ,,Taky báječné,"usmála se Lily. ,,Nemůžu si stěžovat." ,,A už tě neboli nic?",zeptala se Evie. ,,Ne,"řekla Lily. Dojeli do Prasinek, kde se převlíkli do hábitů. Pozdravili se i s Andy a Cass sestrami Blackovými, Teddym, Mary a Liamem. ,,Ahoj holky,"pozdravil Scorpius. ,,Jake byly Vánoce?",zeptal se. Díval se ale především na Lily. ,,Hezké,"řekla Lily. Nasedli do kočáru. Rodiče měli než se s nimi rozloučili řekli, ať se chovají slušně, že se těší až se potkají o letních prázdninách. U Jamese se to ale nedalo čekat. Poté šli do Velké sině, ředitelka řekla proslov a dali si večeři. Poté se vydali do ložnice. Lily našla svoje věci. Umyla se, převlíkla do pyžama a zachumlala se do peřin.

Zamilovanost dělá divy-Scorily Kde žijí příběhy. Začni objevovat