,,No a pak jsem si připadal jako idiot,"vyprávěl Lily se smíchem Scorpius. ,,Ty vlněný čepice byly hodně nápadný a bylo to vidět snad všude." Vypravel právě Lily historku z dovolené, když mu bylo pět a otec jeho a jeho mámu vzal do Alp na zimní dovolenou. A jak jemu a Dracovi Astorie dala zimní čepice, ve kterých si připadali jako idioti. ,,Nejraději bych trochu tenkrát, aby mi omrzly uši." Lily se smála. Od té doby co se Scorpius stal jejím blízkým přítelem byla šťastná. Alice trávila zase hodně času s Albusem v knihovně. Alice ho doučovala Lektvary a Starodávné runy. ,,Snad jsme si něco vyjasnili Malfoyi?,"objevil se náhle James. ,,Nech ho Jamesi!",křikla Lily. ,,Je můj blízký přítel!" ,,Lily on je z temné rodiny,"řekl nějaký další Poberta. ,,Jeho otec neměl na výběr,"řekla jasně Lily. ,,Musel se stát jedním ze smrtijedů!" ,,Musel se mu podřídit!" ,,A kdyby jeho babička matka jeho otce tátu nekryla byl by mrtvý,když se mu musel vydat!",,Nezáleželo jestli chtěl, ale jestli to bylo správné, muselo to tak být!" ,,Nebo když se s tetou Hermionou a strýcem Ronem nechali blbě chytit tak Scorpův otec tátu neidentifikoval!" ,,Táta žije díky Scorpiusovýmu otci a babička už jsem ti to stokrát říkala!" ,,A navíc Scorpius je skvělý a fajn kluk, není jeho děda Lucius nebo otec v mládí." ,,Ale ty jsi zahleděný do sebe,"řekla Lily dal bratrovi. ,,Jdeš Scorpe?,"zeptala se chlapce s platinovými vlasy. Ten kývl a šel za Lily. Šli za Albici do knihovny. ,,Co se stalo?",ptal se Albus dvojíce. ,,Vytočil Mě nás bratr,"řekla Lily. ,,Odsuzuje se všemi Poberty Scorpa." Albus řekl naštvaně:,,On si nedá pokoj." ,,Je to člověk, který hned soudí,"řekla Alice. ,,Nemusíte mě bránit,"řekl Scorpius. ,,Musíme,"řekli Lily a Albici zároveň. ,,Těšme se na nás výlet do Prasinek,"řekl Scorpius trojici. ,,Já ale Jamesovi nedovolím, aby tě odsuzoval,"řekla Lily. Scorpius se musel pousmát. Nikdy ho tak nikdo nebránil. Byl hodně dříve zamilovaný do Rose, která na něj byla hnusná víc než James. Srdce mu ale říkalo, že už má zamilovanost do Rose dávno pryč a už si získává přízeň někoho jiného.
ČTEŠ
Zamilovanost dělá divy-Scorily
FanfictionZde je opět Monty, u kterého Harry vyrůstal. Sirius žije a je ženatý s Amelii Bonesovou a mají dceru Andromedu. Remus je ženatý s Lilieth Halengstonovou a mají syna Liama. Tonksová je vdaná za Charlieho a Teddy je jejich syn. Hlavní téma ale je, jak...