15. Pozvání do Prasinek

38 4 12
                                    

Lily to měla do toho velmi těžký. James pokaždé jí ochranitelsky pozoroval, kohokoliv kdo Lily pozval na rande. Zrzka odmítala. Až jednou se jí zeptal Lydander:,,Chtěla bys Lily se mnou do Prasinek?" Dívka nakonec řekla:,,Beru." Když měli oběd tak Alice jí řekla:,,Představ si, že mě pozval Drake Thomas." ,,A ty si mu kývla?",ptala se zrzka. ,,Jo,"řekla. ,,Mě taky někdo pozval,"řekla Lily. ,,Kdo?",zeptala se Alice zvědavě. ,,Tvůj bratr Lysander,"řekla tiše Lily. Její kamarádka tomu nemohla uvěřit. ,,A to bude rande?",zeptala se. ,,To ne,"řekla Lily. ,,Lysander je kamarád." ,,A u tebe?" ,,Taky ne,"pravila Alice. ,,Jen přátelská pochůzka." ,,Ale bráchovi nic říkat nebudu,"řekla Lily. ,,Chápu,"zasmála se její kamarádka. ,,Myslela jsem, že máš ráda Scorpiuse,"pravila pak. ,,On mě má ale beztak rád jako mladší sestru,"pravila Lily. ,,Sestra jeho kamaráda." ,,Já zase myslela, že miluješ Albuse." ,,Nevím jestli on mě má rád,"řekla jí kamarádka. ,,Však se ještě nic nestalo,"řekla Lily. ,,U mě taky ne,"pravila jí na to Alice. Netušily, že jejich debatu zaslechli dva zmijozelští. ,,Štve tě to?",zeptal se Albus kamaráda. ,,Nic se nestalo ještě,"řekl chlapec s platinovými vlasy. ,,Ale ikdyby nic s tím neudělám." ,,Vím, že moji sestru uvnitř miluješ,"řekl Albus. ,,Tebe taky štve to s Longbottomovou ne?",zeptal se zase jeho kamarád. ,,Taky nevím, co bych s tím udělal,"řekl Albus.

Zamilovanost dělá divy-Scorily Kde žijí příběhy. Začni objevovat