13. 4. Ročník začátek

30 4 3
                                    

Posuneme se teď dal. Lily je ve čtvrtém ročníku.

Ráno vešla Lily do Velké síně. Nemohla uvěřit, že už jsou to tři její vystudované roky. Scorpiusovi ve vloni ročníku umřela máma Astorie. Byl z toho hodně špatný. Nebýt Albuse tak se z něj stane aristokrat a zmetek jako děda Lucius. Umřel taky jejich děda Monty ještě ten rok. Její táta byl z toho hodně špatný než se vzpamatoval. Hodně dlouho několik dní byl zavřený v ložnici. Mamka jí řekla ať ho nechá truchlit. Lily ho samozřejmě nechala. Chápala ho. Taky pořád plakala, zvlášť na jeho pohřbu. Pohřbili ho v Godrikově dole s babičkou Euphemii.
,,Dobré ráno,"pozdravila přátelé. ,,Dobre,"řekla Alice. Měla svoje dvě kamarádky pořád. Alici a Evie. Nabrala si toust a marmeládu. Poté čaj a sedla si k Alici. ,,Tak co už jste na to hupsli s Malfoyem?",ptal se otravně McLaggen. ,,Drž hubu,"zavrčela zrzka. ,,A ty si kolik vystřídal holek?",ptala se schválně. ,,Jak by ti bylo, kdybys ztratil mámu?" Ano, taky se snažila Scorpiusovi pomáhat. I díky ní byl po nějaké době v pohodě. ,,Odpovím si sama,"řekla si dívka. ,,Nejmíň 20 a končím tuhle debatu,"řekla a obrátila se zpět k Alici. Neville jim rozdal rozvrhy. ,,Tady máte rozvrhy vážení,"řekl profesor a otec Alice. Viděla Rose jak se drží za ruku s Frankem Longbottomem. Lysander jí jednou říkal, že asi spolu chodí.,,Myslíš, že ti dva spolu chodí?",zeptala se. ,,Asi chodí,"řekla Alice. ,,Tak co máme první?",zeptala se Lily. ,,Přeměňování,"řekla Alice. ,,S mamkou Přeměňování." Lily nenápadně pohlédla nenápadně ke zmijozelskému stolu. Její oči se setkali se Scorpiusem. ,,Co se děje s tím Malfoyem a tebou?",ptal se James. ,,To je moje věc,"řekla Lily. ,,A navíc on je slušný kluk, kdyby jeho babička Narcissa a otec tátu nekryli, byl by tata mrtvý." ,,Jdeme Alice,"řekla kamarádce. Alice kývla. Než zvonilo, tak si šli pro učebnice do Přeměňování.

Zamilovanost dělá divy-Scorily Kde žijí příběhy. Začni objevovat