28. Prázdniny

23 0 0
                                    

O šest měsíců později:
Dnes se jelo na prázdniny. Lily si řekla, že se přiznají se Scorpiusem po jejich dovolené na Novém Zélandu. Albus a Alice byli zatím blízcí přátelé. Lily ale tušila, že se za rok už dávno v tuhle dobu najdou. Čekalo jí po prázdninách NKÚ a věděla, že musí se pylně učit. James dodělal poslední ročník a OVCE a dostal se na práci bystrozora. Albuse čekaly OVCE po prázdninách. On chtěl zase na lékokouzelníka. Za rok navíc měl mít Teddy svatbu se starším sestrou Andy a Cass Blackových Melanii. ,,Tak připravení?",zeptala se mamka. ,,Jsme,"řekla Lily. Před panstvím se přemistili před jejich vilu. Táta jim odemkl a vešli dovnitř. Lily si šla vybalit kufr do pokoje, kde spávala. Myslela na Scorpiuse. Chtěli se přiznat hned jak budou zpátky doma a to před jejími narozeniny. ,,Rorry donesla zmrzlinu,"přišla skřítka do obývacího pokoje. ,,Děkujeme,"poděkoval otec. Ke zmrzlině si dali limču. V pokoji uslyšela křik rodičů. Ona i její bratři letěli dolů. ,,Co děláte?",ptal se James. Oni tam leželi ve svých zvířecích podobách. (Ano, tady jsou Hinny zvěromágové). Jelen a laň. Lily si řekla, že by nebylo špatné se stát zvěromág. Rozhodla se, že doma o tom najde a začne na to cvičit.

Zamilovanost dělá divy-Scorily Kde žijí příběhy. Začni objevovat