9. Vánoce

28 4 2
                                    

25.12. 2019:
Lily se toho dne probudila s radostí. Dnes byli nejkrásnější svátky v roce. Šla dolů a zeptala se Montyho:,,Dědo kolik je tam dárků?" On řekl:,,Hodně zlatíčko." Bylo hodně sněhu kolem Potter manor. Lily věděla, že na jaře tam vykvetou rostliny kolem brány že slonoviny. Cesta k sídlu byla vydlážděná mramorem bílým a šedým. Narušovalo to sice zeleň, ale krásu ne. Areál byl velký. Všude zeleň, krásné rostliny, květiny v zahradě kvetly. Měli zde famprfálové hřiště. V zahradě byly i lucerny zvonků, které dodávaly větší omladinu. Skřítci, vily, hippgrifové a grifoni se všude dali najít. Teď ale venek byl zasněžený. Zde doma měli 31 pokojů, 12 z nich byly ložnice. James obýval pokoj po dědovi svem jmenovci a otci Harrym. Jistý pokoj působil hřejivě, ale ona i Albus měli krasne pokoje. Všechno bylo hřejivé. Vstupní hala, jídelna, taneční sál, obývací pokoj. Všechno bylo do červena, bíla nebo černa. Když zde byli všichni tak si dali vánočku, kterou jim skřítka Bell upekla. Poté šli na dárky. ,,Můžeš začít Lily,"řekla jí maminka. Lily se s radostí do toho dala. Včera ještě poslala dárky přátelům. Když všichni svoje dostali pustili se do vybalování. Od maminky dostala bílé letní šaty, od táty modrou košili, od Jamese novou násadu na koště, od Albuse džíny, od Montyho knížku o bylinkách, od Alice řetízek ve tvaru srdce a fotku jich dvou uvnitř, od Teddyho červený náramek, od tety Hermiony knížku ,,Fantastická zvířata a kde je najít, od Siriuse modrý náramek, od Andy červené lodičky, od Andyiné mladší sestry Cassie červenou kabelku, od strýce Freda mizicí prášek, od strýce George čertíka v krabičce, od Vicky knížku o Obraně proti černé magii, od Huga čokoládu, od Rose knížku ,,Fantastická zvířata a Grindenwaldovi zločiny, od Nevilla knížku,,Jak vypěstovat vlastní zahrádku" a ještě našla poslední dárek. Podívala se poslední dárek. Byl to řetízek ve tvaru hvězdy a uvnitř byla fotka Lilie a tam bylo ,,Pro nejlepší holku". Lily nezbývalo nic než se usmát. Nevěděla od koho pak je, ale potěšilo jí to. Cítila v sobě spokojené teplo. Odpoledne si zapli mudlovskou televizi a hráli nějaké hry. Ještě si dali horkou čokoládu. Lily měla z dárků od neznámého člověka radost.








Od koho pak Lily ten dárek dostala?

Zamilovanost dělá divy-Scorily Kde žijí příběhy. Začni objevovat