52. Otázky 2. část

11 1 0
                                    

Dámy měly trochu klidnější párty. Lily, Alice a Thalia matka Darcy jí uspořádaly u Darcy doma.
Darcy z toho byla velmi překvapená a zároveň potěšená. Velmi si toho totiž vážila a doufala, že i James se má dobře.
,,A jak to všechno začelo?",vyptávala se Lily budoucí švagrové.
,,No, tvůj bratr se mi dvořil jako každým ženám." ,,Já jsem se do něj doopravdy zamilovala a bala se, že mě odkopne jako každou, proto jsem ho odmítla a nechala se pozvat spolužákem z Havraspáru a šla s ním." ,,James to zjistil a tentokrát mi s kytkou i dál čokoládu, protože si mě nechtěl nechat utéct."
,,A co pak bylo?",ptala se jí dal Lily. ,,Prosím řekni to,"prosila. ,,Chci to vědět, prosím, prosím."
,,No, řekla jsem mu narovinu, že nejsem holka na jednu noc,"odpověděla jí. ,,On navrhl, že by to se mnou zkusil a napořád." ,,Vyznal mi tím lásku."
Lily se zachychotala. ,,Takže můj bratr to vůbec neměl jednoduchý,"řekla si v duchu.
,,Nemohla jsem pochopit, co myslí,"řekla. ,,Jestli si to jako dáme v Komnatě nejvyšší potřeby a jestli to bude dobrý zase tam zítra přijdeme a on řekl, že když to bude dobrý už budeme pořád spolu celé dny." ,,A bylo tak a to je pořád,"usmála se Darcy.
Lily i Alice, která tam s nimi seděla se nad tím příběhem usmály.

Zamilovanost dělá divy-Scorily Kde žijí příběhy. Začni objevovat