Znovu očima Hanky:
Všichni (skoro) na mě koukali a já si připadala jako hvězda. Sedla jsem si tradičně za kluky a po chvilce kecání ke mně přišel táta a já si prý aspoň na začátek mám jít sednout za nimi. Tak jsem teda šla.Měl zase nějaký hovor ke klukům a tentokrát to vypadalo že se všichni soustředí na to co říká. Potom co domluvil, jsme si mohli jít pro jídlo a já mohla jít zase za klukama. Byla sranda o tom není pochyb. Házeli jeden vtip za druhým a pak jsme se bavili o pondělí, jaké z toho mají pocity atd...
Po večeři si táta stoupl a řekl: "Takže. Pro ty co tu byli už minule je program jasný. Bude se hrát superstar na tři kola. V prvním kole, budete všichni zvlášť zpívat písničku co si vyberete a my trenéři budeme porota. V druhém kole budou ti, co tu byli minulý rok porota a zbytek co tu nebyl bude soutěžit s písní co si vylosuje a ve třetím kole budeme porotci opět my trenéři a budete ve dvojicích zpívat písničku co si vylosujete. A dvojici si taky vylosujete systémem stejných čísel. Doufám že si to užijete. Pak si půjdeme do pokojů pro dárky a rozbalíme si je tady."
Hned po tom se nachystala porota a za ní židle pro publikum. Šli jsme podle abecedy. Když byl Moravec u konce písničky Tak už to bal, šla jsem se připravit.
David dozpíval a já vešla na "pódium". Pošeptala jsem (tak jak to dělají i ostatní) tátovi co má pustit na reprák a představila divákům a zbytku poroty co budu zpívat. "jealousy, jealousy"
Dozpívala jsem a byla jsem na sebe pyšná. Podle mně se mi to povedlo a potlesk kluků tomu naznačoval. Když jsem si sedla zpátky Danda začal: "Než jsi tam šla ty a takhle to zazpívala myslel jsem si že mám na výhru ale mám pocit že tě už nikdo nepřekoná." Usmála jsem se a obejmula ho. Bylo to od něj krásné.
Po Špačkovi šel na scénu Suchy a po tom co našeptal tátovi písničku se na mě podíval, usmál se a ostatním včetně mě řekl že bude zpívat Until I Found You. Jen co začal, přejel mi mráz po zádech. Tak čistě jsem neslyšela dlouho zpívat žádného kluka. Bylo to krásné a já si to užila. Očividně i Dan protože hned jak utichal potlesk po Suchyho výkonu, zašeptal mi: "Jo dobré ja se spokojím i se třetím místem" A začli jsme se smát.
Bylo posledních pár kluků a táta vyhlásil druhé kolo. Do zadání dal jenom české písničky a tak se mi zúžil výběr. I tak jsem to ale zvládla myslím si že dobře a vymydlila jsem to písničkou Cítim Voňu Lesa. Suchy tu taky před rokem nebyl takže zazpíval Budulínka. I když to bylo poněkud mimo to, co bych od něj čekala, bylo to docela povedené.
Mělo začít třetí kolo a všichni si vybrali papírek s číslem. 7. Obešla jsem skoro všechny z naší party ale buď se naše čísla neshodovaly, nebo už měli svého parťáka. Když v tom se můj a Tomův pohled střetl, přišli jsme k sobě a měl 7. Mám stejné číslo s Tomem? Blázním? Zdá se mi to? Štípněte mě!
Jakmile se zdálo že máme všichni parťáka, fyzioterapeut (vůbec nevím jak se jmenuje ale to nebudeme řešit) napsal několik českých a anglických písniček na asi 50 papírků takže ještě některé zbydou a dva lidi si šli vždy vylosovat. Kdo chtěl mohl klidně dva. "Hele napadlo mě. Co si vzít jednu českou a jednu anglickou" řekl Tom a já na to: "Když už máme tu jedinečnou příležitost, klidně."
Šli jsme do fronty a když jsme byli na řadě, já zalovila do Českého kloboučku a Suchy do toho Anglického. Došli jsme opodál a rozbalili je. Když mi Tom ukázal co vytáhl, myslela jsem že se asi zblázním, ale v dobrém. I wanna be yours. A na mém stálo: Cudzinka v tvojej zemi.
"Nevěřím že jsme to vybrali náhodně." řekla jsem a Tom na to "Taky ne."
Za asi pět minut táta oznámil že budeme mít 20 minut na to jít do pokojů vymýšlet "choreografie" a zkoušet si to. Šli jsme ke mně protože u Toma byl Danda s Moravcem a první jsme si to poslechli asi 2x každé. Zkusili jsme si to jednou zazpívat. "Náhodou, zní to slušně." Pochválil nás Tom "Musím souhlasit." "Něco mě napadlo." řekl najednou a dodal: "Pojď se mnou!" popadl mě za zápěstí a v sekundě jsem poznala že mě vede k němu na pokoj. "Vidíš barvu svých šatů?" zeptal se mě. "No měla bych." Furt jsem nechápala co tím myslí.
Když jsme vešli k němu do pokoje Dan s Dájou tam nebyli a Tom automaticky zamířil do skříně. Zalovil v jednou ze šuplíků a vytáhl zelenou kravatu. Úplně stejnou jako moje šaty a mně to v tu chvíli došlo. Budeme ladit!
Mezitím co jsme všichni nacvičovali, trenéři sepsali jednotlivé páry na papírky a vhodili je do klobouku aby se losovalo kdo půjde kdy.
Po dvaceti minutách soutěžení jsme stále nešli a pak vylosovali naši dvojici. Před tím než jsme vystoupili, se nás zeptali jakou první a Tom jim nadiktoval I wanna be yours. Začla hrát předehra a obličeje kluků se lišily. Většina z nich se tvářili jako bysme si to snad vybrali sami.
Šlo nám to, jako kdyby jsme se znali od mala. Tak synchronizovaně jsem ještě s nikým nic nezazpívala. Střídali jsme se aniž bysme si dopředu řekli kdo kdy bude mít sólo. Prostě jsme si padli do noty. Hned na to jsme nasadili druhou píseň a Slovenština mi mám takový pocit zrovna tady sedla. Dozpívali jsme i druhou a sklidili jsme pomalu aplaus. Usmáli jsme se na sebe a zároveň se s vzájemným pokývnutím hlavy uklonili.
Ani nebylo vyhlášení a místo táty to tentokrát převzal trenér Kalous. Řekl nám: "Děkujeme za užité superstar. Na místa se nehrálo. To se začne od pondělí. Teď se rozeběhněte pro dárečky ať se přesuneme k hlavnímu." Hodně kluků i já jsme se zvedli a já donesla tašku z nákupů "plnou" dárků pro určité lidi.
Kulichovi jsem dala originálně kulicha. Dandovi knížku Letopisy Narnie (nejnovější díl který ještě nemá), tátovi (Rulíkovi) knížku o Naganu, Ostatním klukům z party jsem dala klíčenku a šálu Halifax a krátký "dopis" na památku (Každý tam měl něco jiného). A konečně Suchymu, jsem dala plyšového medvídka s šálou Halifaxu a klíčenku lapačky s odrážečkou. Já jsem dostala čokolády, sladkosti, klíčenky a asi tři zápisníčky. Od Toma jsem dostala mikinu s medvídkem a šálu letošního MS.
"Poprosím o klid" Zvolal táta v 22:15. Všichni ztichli. "Děkuji vám za krásně užitý večer ale už je pozdě, tak bychom byli rádi, abyste se do půlnoci nejpozději dostali všichni do pokojů a šli spát. Zítra jedeme bez výjimek podle plánu, tak nezaspěte. Dobrou noc a Šťastné a Veselé!" "Dobrou!" řekli jsme pak všichni ostatní.
Chtěla jsem si jít už lehnout, ale než jsem zavřela dveře, někdo je zastavil. Položila jsem si tašku s dárky od kluků a podívala se kdo tam je. Než jsem stačila cokoliv říct, dovnitř proklouzl Suchoš.
Dal mi jeho levou ruku zespod pravého - odkrytého - stehna a dal si ji ke svému boku. Pravou rukou mi zajel do vlasů a vrátil ji přes zátylek skoro k mým rtům. V tu chvíli mě začal líbat. Zajela jsem mu pravou rukou do vlasů a druhou jsem mu položila na hruď. Začala jsem mu rozepínat košili a než mi zbývaly dva knoflíky, odtáhla jsem se a řekla mu: "Teď už je mi jedno jestli odejdeš rozcuchaný"
Znovu se naše rty setkaly a ladně jsme přecházeli k posteli. Jeho košile i s kravatou ležely někde na zemi a já si během pomalé chůze sundávala podpatky.
Začal mi rozepínat šaty a já se nebránila i když jsem neměla podprsenku. Mezitím jsem mu rozepínala pásek od kalhot. Než mně šaty a jemu kalhoty spadly, zašmátral v jedné ze zadních kapes a vytáhl malý hranatý stříbrný pytlíček. Než ho roztrhl odtáhl se a zeptal se: "Jsi si jistá že to chceš?" Já se na něj usmála a s přikývnutím dodala "Naprosto."
Pak už vám nemusím popisovat co se stalo...
ČTEŠ
Hokejové prázdniny ✔️
RomantikPříběh je proveden očima 17-ti leté Hanky, která jede s nevlastním tátou pomáhat jako trenérka na mistrovství světa do 20-ti let. Všechno by bylo v pořádku kdyby neměla v hlavě trauma které se jí před půlrokem stalo...