Ta atmosféra

457 17 0
                                    

Vzbudila jsem se s velmi dobrou náladou a kluci taky. Tak kdo by se nevzbudil rád když jsme tak hezky vyhráli. Snídaně byla nekonečná a povídání bylo příjemné. Dnes mám mít dopoledko já a odpoledne prý půjdou na led. Rozhodla jsem se jít do fitka a domlouvala jsem se s trenéry. Dnes hrajeme s Rakouskem a i když nejsou nijak dobří, kluci musí být fit.

Proto mi trenéři doporučili jim dát spíš těžší protahování nebo slabší posilování než něco těžšího. Když jsem to předváděla, povídala jsem si s nimi a po každém cviku jsem vybrala náhodně tři kluky, aby šli předvést co mají dělat (pro zkoušku abych věděla jestli dávají pozor). Užila jsem si to a užívám si celé MS. Za chvíli v podstatě jedeme domů a kluci jen rozhodnou jak brzo.

Když jsem tak sledovala kluky cvičit, nepřitahoval mě nikdo kromě Suchánka. Ten kluk je tak neskutečně sexy až je to snad nemožné. To jak se usměje a vždy mu vyskočí dolíčky je tak sexy. A to že vypadá dobře i když je zpocenej a zadýchanej nebudeme komentovat. Chci být tak dokonalá jako on.

Pak jsme šli na pokoje protože oběd byl až za hodinu. Tom ke mně přišel a to bez zaklepání. Lekla jsem se a on se začal smát: "Měla ses vidět" v tu chvíli jsem měla takovou chuť mu hrozně něco udělat ale nešlo to. Když jsem se chystala něco říct, promluvil on: "Hele Danda je u Olivera spolu s nějakou jinou partou, takže můžeme něco podniknout." Zněl DOKONALE v podstatě jako pořád. Nemohla jsem odolat, ale on mě předstihl. Začal mě líbat od úst až ke krku a pak zpátky.

Chvíli jsme si užívali sebe sami ale najednou nás přerušilo: "Ehm, ehm?!" Oba jsme se podívali směrem odkud to přišlo a byl tam Dan. Podívali jsme se zpátky na sebe a on měl co dělat, nezačít se smát. "Máte v sobě alkohol?" Vylezlo z Dandy nakonec a já se začala smát. Tom se přidal a Danda na nás furt zíral jako na zjevení Krista.

Uvědomila jsem si že se furt skoro objímám s Tomem a pak jsem si pořádně uvědomila co se to děje. Měla jsem chuť se rozbrečet protože vím jaké to bylo pro oba. Takže jsem se jala vysvětlovat: "Hele Dane, já vím je to asi divné to vidět ale můžu ti to vysvětlit. No my-" "Proč bys mi to měla vysvětlovat? "Skočil mi do řeči Dan a nevím jestli je naštvaný nebo je s tím v pohodě. "Já vás chápu a asi vám to přeju. Jsme jenom kamarádi a já k tobě stejně nic víc necítím. Ale-" rozesmál se, "- začnu klepat. Radši."

S Tomem jsme se zmateně podívali na něj a pak na sebe a pak jsme se i s Danem začali smát. Dan pak řekl: "Hele já to stejně věděl a nebojte nikomu to neřeknu, protože vím jaké jsou to drbny. Jo a radši už půjdu ať neruším." Otočil se na patě a odešel.

Podívali jsme se na sebe až po zabouchnutí dveří a tvářili jsme se zmateně. "Nevím jestli to nerozkecá. Asi jsem sem neměl chodit. Já, ehh..." Tom se hrozně styděl a já ho chápala. Ale zároveň jsem toho věděla trochu víc než on. "Tome. Ty jseš dokonalej kluk a mám tě fakt ráda, tak proto ti nechci lhát, Dan je hrozně v pohodě a fakt to nevykecá a i kdyby, já o tebe nechci přijít protože pro mě znamenáš víc než si dokážeš představit. Mně nevadí že sem chodíš. Jsem fakt ráda, protože chvíle s tebou jsou skvělé a já jich chci ještě hodně. I když nejsou někdy zrovna dvakrát příjemné, jako třeba ta, co se stala teď. A nemohla bych se na tebe koukat v domnění že nemůžu líbat tvé rty, že nemůžu objímat tvojí hruď a nemůžu tě mít fyzicky blíž než kohokoliv jiného." Chtěla jsem pokračovat, ale Tom mě obejmul.

Tak krásně voněl a já si to nesmírně užívala. Sálalo z něj teplo a bylo to neskutečné. Byly jsme v objetí asi pět minut a po odtáhnutí jsme se zadívali jeden druhému do očí. "Miluju tě. A to strašně moc." řekl. "Já vím. Já tebe taky."

Šli jsme na oběd a před jídelnou jsme od sebe šli dál aby to nebylo podezřelé. Nikdo kromě Dandy se na nás nijak zvláštně nekoukal.

Po obědě to uteklo jako voda a už tu byl dnešní zápas. Dvě hodiny před zápasem se kluci opět rozcvičovali a hráli "fotbálek". Jako včera jsme pak šli do kabiny a po další asi hodině jsme šli na to

Zápas začal. Po čtyřech minutách nás Brabencův gól v přesilovce dostal do vedení. Dlouho se nic nedělo jen měl Tom občas nějakou práci v bráně, ale tři a půl minuty do konce třetiny jsme zvýšili náskok Kulichovým gólem. I když si všichni mysleli že třtina už nepřinese nic, Hauser za velkou pomocí Šapovaliva minutu a půl před koncem pomohli náskoku.

V kabině bylo veselo a započala druhá třetina. Divokému začátku pomohl Szturc který zvýšil na 4:0. Další gól vstřelil o minutu později Čech. Blížila se polovina a běžely poslední vteřiny naší přesilovky a Kulich toho využil a bylo to 6:0. Málem nám dali gól ale puk utekl a Szturc z toho vyčaroval další povedenou střelu.

V kabině se slavilo vítězství a panovala velmi dobrá nálada, protože měl Suchy čisté konto. Je skvělý.

Siréna oznámila začátek poslední třetiny a my si to jeli užít. Hned po vhazování jsme v pár sekundách po začátku oznámili Rakušákům že jsme lepší a Kulich zvýšil na 8:0. Stačilo doufat že nám dnes zůstane čistý štít a Tomovi to přinese bodíky. Dlouho se nic nedělo a my jen stříleli a stříleli. Když v tom Špaček vystřelil devátý gól. Zbývalo necelých šest minut do konce a už jsme se spíš loudali než že bychom se snažili nějak víc. Hymnu si kluci pořádně užili.

Tyhle zážitky v životě nezapomenu. Na to jak jsou zlatí. Na hotelu byly pořádné oslavy a kluci byli nabití energií.

Večer se ke mně asi v 22 hodin stavil Danda a kecali jsme o všem. Měla jsem chuť vrátit se do dob, kdy jsme se poprvé potkali a hned jsme se nenáviděli. Předělala bych to na lásku. Kamarádskou samozřejmě. I když je to fakt hezký kluk. Zeptal se mě na Toma a měl otázky a tak jsem mu to tak řekla a on to chápal a já cítila že je upřímně rád že jsem šťastná. On věděl co se tehdy stalo s Lukášem a sám mi přiznal že nečekal že si s někým něco začnu a už vůbec ne s brankářem. Ale je mile překvapen. Prý jsem se polepšila a aspoň mám konečně vkus.

Hokejové prázdniny ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat