2. Yeni Başlangıçlar

171 10 0
                                    


"Efendim malesef kurtaramdık. Başınız saolsun." dedi telefondaki ses. Evet bir insanın ailesi'nin ölmesi o kadar kolay söylenebilirmiydi.

"ADA KENDİNE GELL" Nasıl kendime gelebilirdim acaba nasıl, benim annem ve babam ölmüştü daha ötesi varmı? Benim 24 yıldır aynı evde yaşadığım insanlar ölmüştü. Bana dünyadaki tek kız çocuğumuşum gibi davranan insanlar ölmüştü, Benim güçlü annem ve Süper kahramanım ölmüştü. BEN KİMSESİZ KALMIŞTIM. Sonra bir anda başım döndü gözlerim karardı ve dünyam karadı sadece

"ADAAAA"

1 Saat sonra...

Gözümü açınca beyaz duvarla göz göze geldik. Başımda ağlayan Aslı ve İpeği yanımda gördüm.

"Ada? Aslı koş Ada uyandı, kuzum nasılsın iyi misin?"

"İpek lütfen daha demin duyduğum ve yaşadığım herşeyin rüya olduğunu söyle."

"Ad..."

"ADA" Başımı çevirdiğimde Aslı ile göz göze geldim. Bana doğru koştu ve sarıldı.

"Nasılsın bitanem daha iyi misin?"

"Aslı, lütfen bana az önce olanların bayıldığım için kafamda kurduğumu söyle lütfen."

"Ada, malesef kafanda kurmadın. Hepsi gerçek."

"HAYIR BU OLAMAZ BENİM ANNEM VE BABAM ÖLEMEZ"

O an kendimi kaybettiğim anda herkes beni durdurmaya çalıştılar.

"ADAA DUR, KENDİNE GEL SAKİN OL"

"HEMŞİRE ÇABUK BİRİ YARDIM ETSİN" O an sırtımda bir acı sonra bir rahatlama hissettim ve sonrası gene karanlık.

1 gün sonrası...

Annem ve babamın cenazesi. Annem ve babamın cesedini görmek benim için en korkunç olaydı. Allahtan yanımda Aslı ve İpek vardı onlar olmasa bu zor günümü atlatamazdım. Evet kaza'nında nasıl olduğunu öğrendik babamlar malzeme almak için bursaya gidiyolarmış tam dağlık yolda babam kontrolü kaybetmiş ve bir ağaca çarpmışlar. Sonrası zaten malum. Aslı ve İpek benim yerime akrabalara haber verdi. Cenaza'de herkes benim başıma gelip baş sağlığı diledi. Ben biraz daha kendime gelip olayı idrak edebilmiştim Allahtan. Cenazeden sonra halam, amcamlar, teyzem, dayım, Aslı ve İpek hep birlikte oturduk konuştuk.

"Ben bu evde yaşamak istemiyorum."

"Ama amcacım o zaman nerde kalıcaksın." Tam tahmin ettiğim cevap, hiç kimse benim sorumluluğumu almak istemezdi.

"Onu bende bilmiyorum." Sonra hemen sanki beni çok istiyolar ama yerleri yok veya ben rahat edemem diye hepsi tek tük cevap verdi.

"Amcam bende kal dicem ama yengeni biliyosun. Evde dört çocuk çocuk istemiyo kimsenin kalıcı kalmasını." Sen zaten benim için rest çekemezsin karına

"Halacım eniştende evde ya sen rahat edemezsin." Evet edemem yoksa senin çocuklarını çok çekerdim ben.

"Dayıcım bende tek yaşıyorum bende hali hali rahat edemezsin ev zaten tek kişilik." Evet ben evdeyken rahat rahat içemezsin maazallah bir yerin eksilir.

"Teyzecim ben zaten beş çocuklu bekar kadınım kusuru bakma ama çocuklara bakarım diyosan kabul." Teyze sen zanet doğrucu davutsun seni biliyorum.

"O zaman kimse sahip çıkmayacaksa bu kız nerde kalıcak." Bunu diyen İpekti evet ben nerde kalıcaktım.

"Bende kalabilirsin." Bunu diyen Aslıydı

PartnerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin