Selam:))) Ben Ada yani anlatıcın. Sana biraz kendimden bahsediyim, 24 yaşındayım ve en büyük hayalim oyuncu olmak. Hiç düşündün mü bir hayalin peşinden giderken bir anda karşına hayatının aşkı'nın seni bulacağını. Evet bulabilirmiş her neyse çokta spoiler vermeden ben anlatmaya geçeyim. Sevgili okur inşallah sıkılmadan okursun :).
"Offfff kızlar canım o kadar sıkıldı kı."
"İpek napalım kanka zil takıp oynayalım mı burada." Evet size arkaşlarımdan daha bahsetmedim arkadaşlarım Aslı ve İpek. Onlarla ana okulun'dan beri arkadaşız ve hiç ayrılmadık bu beni o kadar mutlu ediyoki anlatamam çünkü böyle dostluklar o kadar nadir bulunur ki kimse bunu beceremez bir süre sonra koparlar. Sana biraz arkadaşlarımdan bahsedeyim Aslı, şarkıcı aslında tamda değil ama ilk senesi ve şarkıları baya tutuldu aslında Aslı'nın başarılı olması çok doğal daha ana okulundayken müzikle çok ilgilendi. İpek, yazar oda Wattpad'de bir kitap yazmıştı Titanlar hakkında onu bastı ve birkaç tane daha kitap yazdı.
"Valla kanka olur aslında sen söylersin Ada ve ben oynarız"
"İpek güzel kankam hadi zorlama bak zaten yorgunum."
"Kızlar tamam sakin olun."
"Ada sen bizi niye çağırdın kanak. Zaten eve gidip yeni bölüm yazmam lazım önemli dedin geldik hadi çatlatma adamı söyle." Valla İpek beni taramalıyla tarasa daha iyi bu kız böyle bazen delidir napalım arkadaş deyip bağrımıza basıcaz.
"Ada hadi kanka çatlatma şu kızı söyle de kurtulalım."
"Tamam söylüyorum. Biliyosunuz yeni bir dizi yayınlanıcak Set Aşkı diye ve bende o dizide kadın başrol seçmelerine katılıyorum." Aslı ve İpeğe baktığımda yüzlerinde bir şok ifadesi gördüm bir an ikiside dona kaldı ama sebebini anlayamadım daha öncede bu tarz seçimlere gittim başröllük olmasada bir rolüm vardı ama çok kısa rollerdi. İlk şoku atlatan Aslı oldu.
"Kanka çok sevindim de sakın yanlış anlama ama sen hep bir veya iki bölüm oynadın bu başrol nerdeyse dizi'nin bütün sahnelerinde oynicaksın."
"KANKA SEN CİDDİ MİSİN?" İpek bir anda bağrınca Aslı ile yerimizden sıçramamız bir oldu.
"İPEK SEN SALAK MISIN NE BAĞRIYON ÖYLE, KIZ SANKİ BAŞKA BİRŞEY DEDİ."
"Kanka o dizi de Rüzgar Yiğit de oynuyo hemde erkek başrol." O an anlayamadım.
"Eeeee nolmuş yani oda oynuyosa." Dememle İpeğin kafama kocaman Avakado şelkindeki yastığımı atması bir oldu.
"Kızım sen valla salaksın Rüzgar Yiğit dediğim adam o dizi de erkek başrol ve eğer sen seçilirsen partner olursunuz." İpek niye bu kadar heyecanlandı onu anlamdım o sırada Aslı aklımdaki soruyu sordu.
"İpek sen niye bu kadar heyecanlandın kanka, sanki Ada değilde sen seçmelere katılıyorsun."
"Kanka Rüzgar Yiğit ne kadar popüler, zengin ve yakışıklı bir oyuncu olduğundan haberiniz var mı?"
"Evet biliyorum hatta tanışmışlığım bile var"
"Neeeee" İpek ve ben bir anda şok olmuştuk Aslı bize bunu bahsetmemişti.
"Kızlar sakin, bir arkadaşım bir dizisinin müziğini yapmam için beni önermiş bende orada tanıştım ama o kadar önemli değil diye anlatmadım."
"Aslı bu konuyu sonra konuşucaz arkadaşım ama önce şu arkadaşı yarın için hazırlayalım"
"Hazırlamak derken" anlamamıştım beni niye hazırlıyolardı ve o an ipeğin beni ayağa kaldırıp bana kombin seçtiğini görünce şok oldum. Aslı ile birbirimize baktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partnerim
RomanceAda kendi halinde normal bir hayatı olan ve hayali oyuncu olmak isteyen bir kız. Rüzgar ise herkes tarafından sevilen popüler bir oyuncudur. Bir sabah Ada bir dizi'de kadın başrol seçmelerine gider orada Rüzgar'da vardır. İkiside onların neyin bekle...