Bilinmeyen numara' nın kim olduğunu düşünüyordum. Tam o sırada telefonum çaldı arayan kişi Rüzgardı. Sesime normallik getirerek telefonu açtım.
"Alo."
"Alo Bal gözlüm. Nasılsın?"
"İyiyim canım sen?"
"Bende iyiyim bir tanem. Bizimkiler birlikte yemeğe çıkmış, bende dedim benim sevgilim evde tektir korkar. İstersen yanına geleyim?"
"Olur gel."
"Tamam o zaman iki saniye sonra görüşürüz."
"Görüşürüz aşkım."
Anlaşılan benim duş yalan olmuştu, bunu düşünürken bir anda zil çaldı. Bu kadar erken gelmiş olamazdı, Hemen kapıyı açtım ve karşımda Rüzgar vardı.
"Ne çabuk geldin."
"Ya alt tarafı asansörde seni aradım sonra bir bakmışım buradayım." Dedi ve güldü o gülünce bende güldüm.
"Ya hayır deseydim." Rüzgar bilmiş bir ifadeyle bana baktı.
"Sen bana hayır diyemezsin." Bu dediğine gülmeye başladım.
"Niye gülüyorsun?" O kadar güldüm ki bu dediğine cevap veremedim. En sonunda oda gülmeye başladı, karşılıklı deli gibi gülmeye başladık.
"Ada çok ciddiyim neden gülüyorsun?" Artık konuşmaya başladım.
"Kendinden bu kadar emin olman çok komik." Bir anda gülmeyi bıraktı.
"Yani ben şimdi sana burada evlenme teklifi etsem hayır dersin." Bir anda bende ciddileştim.
"Yani orası ayrı konu." Dedim ve salona gittik.
"Bu konuyu sonra konuşuruz." Dedi bende başımı olumlu anlamda salladım. Mutfağa gittim ve ikimize Çay koydum. Ben Çay demlerken bir anda belimi bir el sardı, arkama baktığımda Rüzgardı.
"Ne yapıyorsun Bal göz." Gülerek önüme döndüm.
"Çay demliyorum Gece göz." Dedim ve işime geri döndüm. Bir süre öyle kaldık. Ben nereye gidersem o da bana sarılarak geliyordu, boyu benden uzun olduğu için biraz yük gibi oluyordu.
"Rüzgar." Bana baktı.
"Efendim sevgilim." Dedi.
"Boyun kaç senin?" Dedim biraz düşündü.
"En son ölçütümde 1,84' düm. Neden ki?" 1,84 mü?
"Ne? Sen ciddi misin?" Rüzgar bana sorgulayarak baktı.
"Evet çok ciddiyim. Ne oldu?" Yutkundum.
"Rüzgar aramızda 20 santim var." Hala anlamamıştı.
"Güzelim tamam da bunun ne alakası var." Şu an baya bir şaşkındım resmen kendime big boy bulmuştum.
"Aşkım ben resmen kendime big boy bulmuşum." Rüzgar hemen anladı.
"He sen onu diyorsun." Dedi.
"Bende diyorum neden bu kadar ağırsın. Meğer boyundan dolayı vücudum seni taşıyamıyor." Rüzgar bir kahkaha attı.
"Tamam o zaman ağırlığımı o kadar vermem." Dedi ve ağırlığını daha az verdi şimdi daha çok hareket edebiliyordum. Çay olmuştu bardaklara koydum ve birlikte salona gittik. Rüzgar elinde bardak uzaklara dalmıştı.
"Ne oldu uzaklara daldın?" Rüzgar başını bana doğru çevirdi, biraz bana baktıktan sonra.
"Bugünü düşünüyordum. Bana neden kızdığını, başımı gelenleri, o sahneyi düşünüyordum. Bana kızgınken bir lafımla nasıl şuan bu haldeyiz merak ediyorum?" Dedi nefesimi verdim ve konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partnerim
RomanceAda kendi halinde normal bir hayatı olan ve hayali oyuncu olmak isteyen bir kız. Rüzgar ise herkes tarafından sevilen popüler bir oyuncudur. Bir sabah Ada bir dizi'de kadın başrol seçmelerine gider orada Rüzgar'da vardır. İkiside onların neyin bekle...