Rüzgar'ın ağzından...
Kerem ile birlikte eve gittik. Kerem Kuzeyin odasına bakmaya gitti, bende evin diğer taraflarına bakmaya başladım hiçbir yerde yoktu. Salona baktığım sırada Kerem koşarak yanıma geldi.
"Rüzgar odasında değil." Hemen gidebileceği yerleri düşünmeye başladım. Aklıma bir yer geldi.
"Kerem aklıma bir yer geldi." Kerem aklınada aynı fikir gelmiş gibi bana baktı.
"Yoksa o yer mi?" Başımı onaylayarak salladım.
"Evet o yer." Kerem ile araba'nın anahtarlarını aldıktan sonra arabaya bindik.
Ada'ya geri dönelim...
"Tamam Rüzgar ben bizim kızlara söylerim, saol haber verdiğin için görüşürüz." Telefonu kapattıktan sonra kızlara döndüm ikiside bana beklentiyle bakıyolardı.
" Rüzgar'ın aklına bir yer gelmiş oraya bakmaya gidiyolarmış muhtemelen oradaymış." Aslı ve İpek aynı anda başlarını geriye doğru attılar. Aslı hemen dua etmeye başladı
"Allahım Kuzey bir an önce bulunsun." İpek ile birlikte.
"Amin, inşallah." dedik.
"Kızlar şimdi diyosunuz senden hoşlanıyor diye ama belki bana değer veriyor ve ben öyle diyince kırılıp gitti." Aslı'ya hak vermiyor değildim belki sahiden Aslı'ya değer veriyordu ve kırılıp gitti ama İpeğin dediğide mantıklıydı hoşlanıyorda olabilirdi. O sırada İpek konuşmaya başladı.
"Aslı evet haklı olabilirsin ama hoşlanada bilir." Aslı o sırada hiç beklemediğim bir cevap verdi.
"Kızlar benden kim hoşlanır Allah aşkına. Şarkıcı olduğum ünlü olmak için kullanır atarlar sadece." Bir insan kendini bu kadar aşağılaya bilirmiydi. Hemen Aslı'nın yanına oturdum.
"Aslı saçmalama, bir insan kendini böyle küçük görmemeli. Hem senin iyi özelliklerinde var. Güzelsin,yeteneklisin, hamaratsın, akıllısın ve ön önemlisi iyi bir insansın, daha sayamadığım birçok iyi özelliğin var. Evet geçmişte seni kullananlar oldu ama sen dersini aldın ve karşına bir daha böyle insanlar çıkmadı. Belki Kuzey seni gerçekten seviyor ve o diğer erkekler gibi seni kullanıp atmicak nerden biliyorsun." İpek konuşmaya başladı.
"Evet Ada haklı, sen böyle kendini aşağıladıkça diğer insanlarda seni öyle görür." Aslında Aslı böyle şeyleri kafaya takmazdı.
"Aslı, sen bunları kafaya takmazdın ne oldu da bunları düşünür oldun." Aslı anlamayan gözlerle bana baktı.
"Nasıl yani?"
"Yani mesela sen kim benden hoşlanıyor diye kafaya takmazsın hoşlandığın biri hakkında düşünürüsün." Aslı mahçup bir şekilde yere baktı.
"Aslında." Aslı bunu dedikten sonra sustu. İpek ile korkarak bir birimize baktık.
"Aslında ne?" Aslı gevelemeye başladı.
"Şey oldu." İpek en sonunda patladı.
"Aslı güzel arkadaşım noldu bak daha az kızıcam veya çığlık atıcam." Aslı İpek böyle deyince konuşmaya başladı.
"Biz birbirimize numaralarımızı verdik." İpek ile aynı anda çığlık attık.
"Ne?" Aslı yere bakıyordu. İpek Aslı'nın başını kendine çevirdi.
"NE ZAMAN VERDİN BEN KUZEYLE HER KARŞILAŞMANDA YANINDAYDIM." Aslı anlatmaya başladı.
"Hani afiş çekimi oldu ya, İpek bölüm yazarken konuştuk numaralarımı verdik." İpek bir anda bağırmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partnerim
Storie d'amoreAda kendi halinde normal bir hayatı olan ve hayali oyuncu olmak isteyen bir kız. Rüzgar ise herkes tarafından sevilen popüler bir oyuncudur. Bir sabah Ada bir dizi'de kadın başrol seçmelerine gider orada Rüzgar'da vardır. İkiside onların neyin bekle...