1 yıl sonra...
Rüzgar ile ilişkimiz duyuralı bir yıl olmuştu. O zamandan beri hayatımız fazlasıyla değişmişti. Diziyi bitirmiş artık başka bir dizide oynuyordum, Rüzgar bir film çekiyordu ve ilişkimiz hız kesmeden devam ediyordu. Tabi diğerlerini de merak ediyorsunuz. Aslı ve Kuzey nişanlandılar, İpek ve Kerem ise düğün hazırlıklarını yapıyorlar. Şimdi diyeceksiniz ne ara düğün hazırlığına geldiler orasını bizde anlamadık Kerem bir anda İpeğe evlenme teklifi etti İpek te kabul etti. Aslı ve Kuzey de aynı şekilde, bir hafta önce nişanlandılar. Onlar adına çok mutluyum ve iki hafta sonra Rüzgar ile birinci yılımız olacak onun için bir hediye düşünüyorum ama bulamıyorum. Ben bunu düşünürken telefonum arayan kişiye baktım ve gülümsedim, telefonu açtım ve çok sevdiğim sesi duydum.
"Bal gözlüm."
"Gece gözlüm."
"Nasılsın?"
"İyiyim. Sen nasılsın?"
"Bende iyiyim şimdi senin yanına geliyorum. İstediğin bir şey var mı diye sorayım dedim."
"Var."
"Söyle balım."
"Çikolata."
"Her zamankinden mi?"
"Evet, her zamankinden."
"Tamam o zaman gelince görüşürüz.
"Görüşürüz."
Dedim ve telefonu kapattım. Evde tektim, Aslı kayıta gitmişti, İpek ve Kerem düğün mekanı bulmaya çalışıyordu, benim de izin günümdü. Rüzgar yarın film çekimi için Antalya'ya gidecekti. İki hafta orada kalıp geri dönecekti. Bugün birlikte zaman geçirecektik. Onu beklemeye başladım hem bir yandan da ona ne sürpriz yapacağımı düşünüyordum. Aradan on beş dakika geçtikten sonra kapı çaldı. Koşarak kapıyı açtım gelen kişi Rüzgar dan başkası değildi.
"Hoş geldin." Dedim, gülümseyerek. Oda bana aynı şekilde gülümsedi.
"Hoş buldum." Dedi ve gelip bana sarıldı, bende ona sarıldım. Bir süre öyle kaldık sonra salona geçtik ve koltuğa oturdu. Rüzgar kucağıma bir poşet koydu. Poşete baktığımda içinde Antep fıstıklı çikolata vardı. En sevdiğim çikolatayı görünce hemen poşetten çikolatayı alıp yemeğe başladım. Rüzgar benim bu halime gülüyordu. Neden güldüğünü anlamayarak ona baktım ve ağzımın dolu olduğunu fark etmeden konuştum.
"Niyo güloyon?" Dedim an kah kası daha da arttı bu sefer dayanamayıp bende onunla birlikte güldüm. Birlikte karşılıklı gülmeye başladık. Ben çikolatamı yerken oda bana bugün neler yaptığını anlatıyordu, bende onu dikkatle dinliyordum. Hem konuşup hem sohbet etmek onunla yaptığım en güzel aktiviteydi. Aradan bir saat geçmişti Rüzgar omzumda uyuya kalmıştı, ben ona bakıp saçlarını seviyordum ve telefona bakıyordum. Bir süre sonra kapıdan anahtar sesi geldi. Gelen kişilere baktım, Aslı, Kuzey, İpek ve Kerem gelmişti. Rüzgar onların sesine uyandı ama başını omzumdan çekmedi.
"Hoş geldiniz." Dedik. Bize biraz baktılar sonra gülümsediler.
"Hoş bulduk çiftte kumrular." Dedi, birbirimize baktık bizde güldük. Yanımıza oturdular ve sohbet etmeye başladık. İpek ve Kerem gittikleri yerler hakkında konuşmaya başladılar.
"Aslında bir mekan gördük rüya gibiydi ama bu dağ ayısı beğenmedi." Dedi İpek, Kereme yan bir bakış atarak. Kerem de ben ne yaptım der gibi baktı.
"Sevgilim çok affedersin ama kır düğünü olmaz." Dedi. İpek ona kınayıcı bir bakış atıp.
"Burada gelin sen misin ben miyim Kerem?" Dedi. Kerem bu sefer İpeğe set bir şekilde baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partnerim
RomanceAda kendi halinde normal bir hayatı olan ve hayali oyuncu olmak isteyen bir kız. Rüzgar ise herkes tarafından sevilen popüler bir oyuncudur. Bir sabah Ada bir dizi'de kadın başrol seçmelerine gider orada Rüzgar'da vardır. İkiside onların neyin bekle...