Rüzgarla vedalaştıktan sonra kızların yanına gittim. İpek tabi hemen sordu.
"O Rüzgar'ın arabada dedikleri neydi öyle?"
"Eve gidince anlatırım." Kızlarla birlikte asansöre bindik. İpek hemen kapıyı açtı sonra kolumdan tutup beni çekti bir anda kendimi salonda buldum.
"Evet eve geldik hadi anlat bakalım noldu?"
"İpek yuh kanka tamam anlatıcam." İkiside bana dikkatli dikkatli baktılar.
"Şimdi fotoğrafçı en son ilk bölümü heyecanla bekliyorum dedi ya. İşte sanki insanlar benden çok iyi olmamı bekliyorlar gibi geldi. İçimde ismetsizce bir korku oluştu Rüzgar da bunu fark etti bende anlattım o da arabada konuşalım dedi. Sonrasını sizde biliyorsunuz duydunuz." Aslı ve İpek beni dinledikten sonra biraz sessiz durdular. 2 dakika sonra ilk konuşan Aslı oldu.
"Ada bak kimse senden harika olmanı beklemiyor sen zaten bu halinle mukemmeilsin hem bak Rüzgar nasıl bugün sana yardım ettiyse çekimlerde de yardım edicek. Bak hatırlıyor musun daha ilk şarkım çıkacağı zaman nasıl korktuğumu, nasıl stres yaptığımı sende şuan böylesin ve bu çoknormal çünkü bu senin ilk başrol'ün." Sonra İpek konuşmaya başladı.
"Aslı doğru söylüyor asıl benim ilk kitabımın basılcağı zamanı hatırlamıyor musun? Yayın evini on kere aramıştım emin misiniz basıcaz dimi diye onlarda artık en son bana İpek hanım merak etmeyin şuan basıyoruz demişlerdi. Yani bu çok normal tek korkun iyi iş çıkaramamak. Hem burda seni anlaya iki arkadaşın ve bir partnerin var."
"Saolun kızlar siz olmasaydınız ben napardım." İpek hemen atıldı.
"GURUP SARILMASI!" Hemen birbirimize sarıldık.
Rüzgar...
Adaları eve bıraktıktan sonra eve doğru yola çıktım. Ada'yı anlıyordum bende ilk başrolumde böyleydim ve korkması o kadar doğaldı ki. Neyse ki ona güvence vermiştim de içi rahatlamıştı. Ama çekimde gerçekten çok güzeldi gerçekten aramızda güzel bir uyum vardı. Eve geldiğimde Kerem ve Kuzey salonda beni bekliyorlardı. Kuzey konuşmaya başladı.
"Rüzgar hayırdır kardeşim sen bunca zaman hiçbir partnerinle böyle olmazdın."
"Nasıl yani?" Anlamamıştım bu ikisi niye böyle davranıyorlardı. Kerem en sonunda dayanamadı.
"Rüzgar resmen kızdan hoşlanıyorsun işte uzatma."
"Ne ben mi?"
"Evet sen. Oğlum ikide bir kızı arabayla bırakmalar, dertleşmeler, lakap takmalar bunlar en büyük örnekler." Nasıl yani ben şimdi Ada'dan mı hoşlanıyordum.
Adalar...
"Offfff." Aslı bir anda oflayınca İpek ile birbirimize baktık. Aslı her zaman canı sıkılınca sesli bir şekilde oflardı.
"Noldu kanka ne sıkıntın var gene?" Aslı İpeğe baktı.
"Ya kanka canım çok sıkıldı."
"E kanka napalım yani." Aslı bana bu ne diyor der gibi baktıktan sonra İpek tam Aslı'nın seveceği bir fikir ortaya koydu.
"Kızlar alışverişe mi gitsek?" Aslı hemen atıldı.
"İŞTE BU SÜPER OLUR!"
"Bencede hem uzun zamandır alışverişe gitmedik."
"Tamam o zaman hadi hazırlanıp çıkalım." Hemen odama gittim üzerime beyaz bir bluz altımada siyah kot pantolonumu giyip yanımada siyah bir çanta aldıktan sonra kızlarla kapıda buluştuk. Aslı'nın arabasına binip alışveriş merkezine doğru yola çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partnerim
RomanceAda kendi halinde normal bir hayatı olan ve hayali oyuncu olmak isteyen bir kız. Rüzgar ise herkes tarafından sevilen popüler bir oyuncudur. Bir sabah Ada bir dizi'de kadın başrol seçmelerine gider orada Rüzgar'da vardır. İkiside onların neyin bekle...