4. Toparlan

112 10 0
                                    

"Ada ne bu halin." Aslı bana sanki uzaylıymışım gibi bakıyodu.

"Kanka noldu yüzümde ne var?" Yoksa yüzümde bir yaramı çıkmıştı, sivilce veya uçuk.

"Kanka kıp kırmızı olmuşsun." Ayyy Ada kızım bu kadar belli edemezsin utandığını, acaba Rüzgar anlamışmıdır.İçeri geçtim umarın ipek görmez yoksa hemen anlar neden kızardığımı ama bende şans ne ararki ipek kucağında Ame ile beni karşıladı ve yüzüme baktı ilk nolduğunu anlamadı yüzüme baktı sonra bi anda İpeği bir gülme aldı.

"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH KIZIM NE BU HALİN DOMATES OLMUŞSUN SEN HAHAHAHA"

"İPEK NE DOMATESİ SAÇMALAMA KANKA YÜZÜMDE BİŞEY YOK."

"O zaman neden bu kadar çok kızardın?" Offff bu Aslı bazen insanı sıkıştırıcak sorular soruyo ki?

" Güneşte yandımda biraz ondandır."

"Yok kız ben anlarım sen başka bişeye kızardın hemde kıp kırmızı."

"Hadi Ada anlat kanka hem biz senin dostlarınız bize anlata bilirsin derdini sıkıntını." Doğru onlar benim bu hayattaki tek ailemdi tabiki ona anlatıcaktım.

"Tamam ama Aslı lütfen İpeğin ağzını bantlayalım yoksa avazı çıktığı kadar bağrıcak."

"Benim bağrıcağım bişeyse net Rüzgar dimi, evet net Rüzgar."

"Hadi anlat Ada bak ben bile merak ettim bu adam ne dedide senin suratın bu kadar kızardı."

O sırada Rüzgarlarda.

"Rüzgar sen nasıl emin bu kızdan da hemen onu seçtin yani Burcu haklı kız daha amötör." Bunu diyen kişi Kuzeydi evet Kuzey ve Kerem iki yakın arkadaşım Kuzey her zaman konu iş olunca ciddidir ama Kerem öyle değildir o her an heryerde şaka yapabilir size onlardan bahsedeyim

Kuzey oda ben gibi oyuncu konu iş olunca çok ciddidir. İçimizde en katı kişi ve konu sevdikleri olunca piskopata bağlayan biri.

Kerem, Keremde biz gibi oyuncu ama o aynı zamanda wattpad de yazdığı kurgularda var içimide en içe kapanık o.

"Kuzey kız çok iyi oyunculuk yapıyo ve gayette yakıştık he..."

"Hee bana bunlarla gel Kuzey efendi sen kızı beğendin yoksa sen daha 90 kişi'nin sırada beklediğini bile bile 4.kişiyi seçmezsin."

"Kuzey kanka saçmalama yahu valla oyuculuğundan etkilendim."

"O zaman niye kızı evinin önünden arabasıyla aldın Rüzgar?" Şerefsiz Kerem beni satmıştı artık kolay kolay unutmazdım.

"LAN!"

"VALLA YANLIŞ ANLADIN KANKA BEN NEZAKETEN ALIYIM DEDİM."

"Niye bana açıklama yapıyosun lan, gerizekalı ben senin sevgilin miyim?"

"Hem Rüzgar ben sana bişey sorucam sen bu kızı ne diye kaydettin."

"Ba... Ada partner diye."

"Görmeden inanmam." Ben daha neyin nolduğunu anlayamadan Kuzey telefonumu aldı malesef şifremi biliyolardı.

"Rüzgar burda Ada partner diye biri yok A'larda çıkmıyo P'lerde çıkmıyo doğruyu söyle."

"Rüzgar bal göz kim?" Allah belanı versin kerem.

"Rüzgar sen birini bal gözlü diye kaydetmessiz, kardeşim doğruyu söyle kızmicaz." Tamam söyliyim bari.

"Ada." Bunu dememle ikisinde azı açık. Kuzey hemen konuşmaya başladı.

PartnerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin