3. Devam Et

162 11 0
                                    

2 Hafta Sonra...

Evet cenazenin üzerinden 2 hafta geçti ben bu zamanda anne ve babamın yokluğunu daha çok kabullendim. Bu konuda kızlarında faydası çok oldu ve kendimi biraz işime verdim. Bugün Set Aşkı'nın okuma provası vardı. İpek dünden beri çok heyecanlı nedeni ni artık anlamışsınızdır. Aslı ise yeni şarkısı üzerinde çalışıyo. Ve bu süre içinde arada bir Rüzgarlada konuşuyoruz ilk başrol rolüm olduğunu biliyo ve beni bu konu hakkında cesaretlendiriyo.

Sen sakın stres yapma. Hem yanında ben varım gayet eğlenceli biriyimdir hiç canın sıkılmaz.

Belli canımın sıkılmayacağı.

Yarın istersen seni ben alabilirim. NE

Yok saol beni arkadaşım Aslı bırakıcak. Hatta tanışıyomuşsunuz.

Soy adı ne hatırlayamadım.

Aslı Yıldırım.

AAAA o Aslı, evet dizi müziğimi yapmıştı hatta belki bu dizimizin müziğini yapmayı teklif edebiliriz.

Evet güzel olur.

Tamam o zaman sabah görüşürüz.

Görüşürüz Ada.

Görüşürüz Rüzgar. Ve kapattık.

"NOLDU NE DİYO ENİŞTEM" İpek gene uçtu.

"İPEK EVİN İÇİNDE BÖYLE BAĞIRMA KIZIM VALLA AME BİLE KORKTU."

Üçümüzde Ame'ye baktık, yazık Kedi Kabarık tüyleri daha daha kabarmış dehşet içinde İpeğe bakıyodu.

"Ama Amecim bu Ada teyzen de beni hep bağırttıyo ben napayım." Benim suçum neydi.

"Ben naptım be."

"Kızlar tamam hadi annecim sen gel ben sana mama vercem, gel birtanem."

Ame hemen Aslı'nın arkasından gitti.

"EEEE anlat sana ne konuştunuz."

"Ben yokken anlatırsan Ada valla seni döverim kızım."

"Hızlı gel o zamanda anlatıyım." O an Aslı bi anda dibimde bitti.

"Kızım noldu sen bu kadar hızlı koşarmıydın."

"Ben hep hızlıydım biliyosun hızlı yürürüm. Neyse sen anlat."

"İşte havadan sudan öyle konuştuk, sonra beni arabasıyla almayı teklif etti."

"Sen ne dedin."

"Hayır beni Aslı bırakıcak dedim."

"İYİ BOK YEDİN." İkisi aynı anda bağrınca

"NAPTIM GENE"

"Kızım sen valla gerizekalısın."

"Bu sefer Ada İpekten yanayım."

"Neyse kızlar fırsat baştan kaçtı ben yatıyorum sabah erken kalkıcam."

"Tamam kuzum iyi geceler."

"Sizede." Dişlerimi fırçaladım, bakımı mı yaptım, alarmımı kurdum ve yattım.

Sabah...

Offff bu alarm seslerinden nefret ediyorum artık hassaslaştım bişey dıt ettiği an kulaklarımı kapatıyorum. Telefonumu elime aldım ve gelen mesajı görünce şoka girdim

Rüzgar:Tamam Ada seni 12'de alırım konum atarsın.

Ne bu mesajı ben mi yazmıştım. Hemen mesaj sayfasına girdim

PartnerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin