9. İlk Gün

82 6 0
                                    

Selam:)))) Ben Ada. Kafa karışıklığı olabilir diye koymak istedim. Bu bölüm setteki ilk günü anlatıcam o yüzden karakterlerde kafa karışıklığı olabilir size ondan bahsedicem Serra Ada'nın Set Aşkı dizisinde oynadığı karakter. Serra da oyuncu olacağı için seçmelere gidiyor ve orada da Ceren karakteriyle karşılaşıcağız. Ceren Serra'nın canlandıracağı karakter olucak. Sevgili okur inşallah sıkılmadan okursun:))))

Aslı arabayı park ettikten sonra sete gittik. Menajerim Mahmut Bey hemen yanıma geldi.

"Adacım hoşgeldin."

"Merhaba Mahmut Bey, hoşbuldum."

"Eeee heyecan var mı?" Neden herkes heyecan varmı diye soruyor anlayamıyorum sanki ilk defa set görüyomuşum gibi davranıyolar.

"Hayır heyecanlı değilim gayet sakinim." Mahmut Bey şaşırmış gibi görünüyordu o sırada yanımıza iki kişi geldi, Mahmut Bey hemen bizi tanıştırdı.

"Adacım bunlar senin saç ve makyajını yapıcak olan arkadaşlar, Makyöz'ün Cansu Hanım ve saçını yapıcak olanda Mehmet Bey." İkisiyle tanıştıktan sonra kızlarla karavana ilerledik. Kapıda kocaman ADA KARATEPE yazıyordu. Karşı karavanda kimin olduğuna bakmak için kafamı çevirdim ve şok oldum, kapıda kocaman harflerle RÜZGAR YİĞİT yazıyordu. Karşılıklı karavanlarda olmamıza seviniyordum. Arkamdan İpeğin sesini duydum.

"Aaaa Rüzgar karşı karavanında mı?"

"Galiba öyle." Aslında sevinmiştim yardıma ihtiyacım olduğu zaman Rüzgarı aramama gerek kalmicaktı ama farklı yerlerde de çekim yapıcaktık o zaman ayrı yerlerde olabilirdik.Kızlarla karavana geçtik, içi çok güzeldi işiklar masa ve koltukta bir buket beyaz karanfil ve bir buket vardı, bukette pembe, sarı ve mavi güller vardı ve birde not vardı. İlk beyaz karanfildeki notu okudum.

Aramıza hoş geldin Ada:) Umarım bu dizi senin hayatında bir çok olumlu yönden etkili olur. İlk günün olduğu için sana böyle küçük bir jest yapmak istedik. Sevgilerimizle SET AŞKI ekipi.

Bu not beni çok mutlu etmişti ilk gün için gerçekten büyük bir jestti.

"Noldu kimdenmiş?" Aslı ya döndüm.

"Setten göndermişler." 

"Eee ikinci notuda okusana."Sonra pembe güldeki notu okudum.

Sevgili Bal göz; Umarım bu dizi ikimizinde hayatında bir sürü güzel kapı açar umarım senle güzel bir iş çıkarırız ve ben buna eminim ilk günün olduğu için seni bu şekilde mutlu etmek istedim. Her zaman söylüyorum gene söylüyorum ben senin her zaman yanındayım ve sana her zaman destek olucam. Biricik partnerin Rüzgar;)

Gerçekten dünyanın en şanslı partnerine sahibim. İnsanın böyle arkasında onu destekleyen arkadaşları olması çok güzel.

"Ada ikinci kimdenmiş?" İpek meraklı taze olduğu için hemen sormuştu

"Rüzgardan gelmiş." Aslı ve İpek bunu dedikten sonra birbirlerine bakıp en alçak sesleriyle

"OOOOOOO!"

"ŞŞŞ kızlar sessiz olun biraz." Aslı hemen görünmez fermuarı çekti.

"Tamam tamam sustuk." Tam İpek bişey dicekken kapı tıklatıldı.

"Gel." İçeri tanımadığım bir kadın girdi.

"Ada Hanım merhaba. Ben kostüm ekibinden Meryem. Giyiceğiniz kıyafetleri getirdim."

"Şuraya koyabilirsiniz Meryem Hanım ben şimdi giyerim."

"Peki giyindikten sonra Cansu Hanımı ve Mehmey Beyi çağırabilirsiniz."

PartnerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin