6. Seni Anlıyorum

91 7 0
                                    

Rüzgardan gelen mesaj beni çok heyecanlandırmıştı.

"Kimdenmiş?" Aslı ve İpek bana meraklı gözlerle bakıyodu.

"Rüzgar'dan benimle buluşmak istiyor."

"NEEE SEN CİDDİMİSİN!" İpek gene başlamıştı.

"Neden buluşmak istiyomuş?" Aslı tabi mantıklı sorular sormasa olmaz.

"Sen bana telefonu nu ver hatta ben okurum Aslı'ya sesli bir şekilde." Ben daha nolduğunu anlayamadan İpek telefonu elimden almıştı.

"İPEK VERSENE TELEFONU!"

"HAYIR VERMİCEM YOKSA OKUMAZSIN!" Tabi Aslı da beni hemen tuttu İpek rahatça okumaya başladı.

"Buluşalım mı? Belki derdimi anlatıcak birine ihtiyacım vardır. Bunu Bal gözlü birine anlatmak istiyorum. Bana mesaj attığında seni alıcam... Oha kanka bu sana yürümüyo uçuyor resmen. Abi bu neeeee, ohaaa, ben şok."

"Kanka sen bunla arkadaş olduğuna emin misin? Yani şuan bu mesaja sizi tanımayan biri baksa sevgili olup kavga ettiğinizi felan düşünür."

Kızlar gene saçmalamaya başladı ama ben bu çocuğa hala cevap yazmadım.

"Kızlar saçmaladınız iyice. İpek telefonu ver mesaj atıcam."

"Gidiceksin dimi?"

"Hayır gitmicem, başka bir planım var." İpek ve Aslı anlamamış gibi baktılar. İpekten telefonumu aldım ve yazmaya başladım."

Rüzgarlarda...

"Rüzgar sana bişey sorucam. Oğlum sen salaksın galiba. Kızla dışarıda buluşursan magazinciler sizi hemen haber yapar sen bunun farkında değilsin galiba."

"Evet, Kuzey haklı Rüzgar tamam madem bu kadar dertleşmen lazım biz neyiz veya piskoloğa git gelmiş kızla buluşuyo." İkiside beni anlamıyordu. Ben Ada'yı kırdığım için kızla buluşmak istiyorum hem neden hala mesaj atmamıştı yoksa buluşmak istemiyor muydu?

"Rüzgar kime diyoruz abi biz neden kızla buluşmak istiyosun. Keremin dediği gibi piskoloğa gitsene o zaman." 

"Ben Ada'nın kalbi kırdığım için onla konuşmak istiyorum başka bir nedeni yok. Hem bugün ona tuhaf davrandım bunun açıklamasını yapmam lazım kendi vicdanım için." İşte Kuzey den beklediğim cevap Kerem den gelmişti.

"Oyyyy kıyamam sen vicdan mı yaptın. Ya sabır oğlum özür dilersin olur biter." Tam cevap vericekken telefonuma bildirim geldi.WhatsApp'tan mesaj gelmişti.

Bal göz: Dışarda buluşmamız ikimiz içinde tehlikeli. Bizim evin çatısında buluşalım orası müsait ama tanınmamaya çalış ve yanında birileri daha olsun. Aslı'nın adını verin 17. kata çıkıcaksınız sağdan birinci kapı.

Bu kız bazen çok akıllı oluyor ve ben buna hep hayret ediyorum.

"Noldu ne diyo Bal göz'ün?" Kuzeye döndüm ve sırıttım.

"Beyler bir işiniz yoksa bir yere gitmemiz gerekiyor yolda anlatırım."

Adalarda...

Rüzgara mesaj attıktan sonra kızlara yazdığım mesajı okudum.

"Ben resepsiyona haber veriyorum."

"Tamam Aslı sen haber ver bende Ada'yı hazırlıyım."

İpek beni hazırladı, Aslı resepsiyona haber verdi sonra hep birlikte evi topladık.

"Ada bak bu çatının anahtarı al bunu."

"Tamam kanka soal, sizde Rüzgarlar gelince onu çatıda beklediğimi söyliyin tamam mı?"

PartnerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin