21. Zor Günler Bizi Bekliyor

33 5 0
                                    

"Meryem daha önce babamı aldatmış, yani karnındaki çocuk babamdan değil." Rüzgar'ın söyledikleriyle anlık bir şok geçirdim. Tamam Meryem den beklenen bir hareketti ama genede insan şaşırıyordu.

"Sen bunu nerden biliyorsun." Dediğimde Rüzgar anlatmaya başladı.

Olayın olduğu gün...

Rüzgar'ın ağızından...

Salaonda oturup sohbet ediyorduk o sırada telefonuma bilinmeyen bir numaradan mesaj geldi.

Bilinmeyen numara bir video gönderdi.

Videoyu açıp izlemeye başladım ve gördüklerimle şok oldum. Meryem ve bir adam otele girmişti belli ki sarhoşlardı, bir odaya girdiler ve kayıt kesildi. O an ne olduğunu anladım ve vücüdumda bir öfke patlaması oluştu hemen evden çıktım. Ardından bir ses kaydı geldi, hemen açıp dinledim.

"Serkan."

"Söyle canım."

"Birincisi bana canım deme, ikincisi ben hamileyim ve çocuğun babası sensin."

"Ne sen ciddi misin?"

"Evet ciddiyim."

"Yani ben baba mı olucam?"

"Serkan sen babası olucaksın ama onu sana asla göstermicem."

"Nasıl yani?"

"Yani şu ben evliyim ve senle eğlendim. Çocuğu kocamın gibi göstericem."

"Meryem böyle bir şey yapamazsın."

"Hayır yapıcam ve sende bunu görüceksin. Birazdan sana 5 Bin TL göndericem ve sende bu olanları kimseye söylemiceksin."

Ardından kayıt bitti. Arabaya bindim ve Meryem e mesaj attım.

Siz: Meryem acil sana attığım konuma gel kimsenin haberi olmasın.

Bana ne cevap verdiğine bakmadan kafeye gittim ben oturduktan kısa bir süre sonra da Meryem geldi. Meraklı gözlerle bana baktıktan sonra.

"Ne oldu niye beni çağırdın?" Dedi videoyu ona izlettim ve yüzünün kızardığını gördüm, ardından ses kaydını açtım dinledi.

"Yani karnında ki çocuk babamdan değil Serkan adlı birinden." Meryem elimi tuttu.

"Rüzgar yalvarırım babana birşey söyleme." Hemen elimi ondan çektim.

"Bir daha bana sakın dokunma." Deyip kafeden ayrıldım arabaya bindim. Hemen bilinmeyen Numarayı aradım.

"Alo."

"Alo."

"Sen Serkan mısın?"

"Evet Rüzgar."

"Müsaitsen buluşalım ve bu konu hakkında konuşalım."

"Peki bende zaten o yüzden senle iletişime geçtim."

"Sen nerdeysen seni alabilirim."

"Tamam sana konum atıyorum." Dedi ve kapattı. Ardından konuma göre gittim. Vardığımda Serkanı geri aradım.

"Nerdesin."

"Duraktayım."

Durağa baktım, tek bir kişi telefonla konuşuyordu.

"Durağa doğru yaklaşan ilk araba benim arabam bin."

Durağa doğru yaklaştım ve tam önünde durdum. Arabaya esmer, uzun boylu, kirli sakallı bir adam bindi. Arabayı biraz daha sürdüm ve sordum.

PartnerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin