Kızlarla biraz konuştuktan sonra yatmaya gittik. Yatmadan önce yaptığım işlerimi yaptıktan sonra yatağa geçtim, o sırada telefonu ma bir mesaj geldi. Mesaj Rüzgar dan gelmişti.
Gece Göz: Daha iyi misin?
Mesajına gülümseyerek cevap verdim.
Siz: Evet, sen nasılsın.
Gece Göz: Bende iyiyim, bu arada yarın sabah İpeği alıp bize gelir misin?
Siz: Gerlirim de ne oldu?
Gece Göz: Kuzey Aslı'ya nasıl çıkma teklifi edeceğini buldu da o konu yu konuşucaz.
O sırada İpeğe daha bu konuyu anlatmadığımı fark ettim.
Siz: Rüzgar ben bir İpek le konuşayım sonra sana dönerim.
Gece Göz: İpeğe anlatmayı unuttun dimi.
Siz: Galiba unuttum.
Gece Göz: Tamam sen bana mesaj at ben bizimkilere söylerim ama sen gelirsin dimi?
Siz: Evet ben tabi ki gelirirm ama İpeğe sorucam o da gelicek mi diye.
Gece Göz: Tamam o zaman, iyi geceler Bal Göz.
Siz: İyi geceler Gece Göz.
Gece Göz mesajınıza kalp ifadesi bıraktı
Kalp bıraktığını görünce bir anda kalbim atmayı bıraktı sanki hemen kalbimi tuttum bu sefer hızlı atmaya başladı. Kendimi toparladıktan sonra.
Siz: kanka odama gelsene ama Aslı yı getirme sadece sen gel.
İpek Reis: Tamam kanka geliyorum.
Aradan iki dakika geçtikten sonra kapı açıldı ve içeri İpek girdi. Yatağımda ona yer açtıktan sonra yanıma geldi.
"Evet anlat bakalım Ada Hanım sizi dinliyorum." İpeği bildiğim için önceden uyarı yapmam gerektiğini fark ettim.
"Şimdi sana birşey söylicem ama sakin olucaksın, çığlık atmayacaksın, Aslı yı uyandırmayacaksın." İpek başımı olumlu anlamda salladıktan sonra.
"Kuzey Aslı dan hoşlanıyormuş." İpeğin gözleri kocaman açıldı.
"Ne sen ciddi misin." İpeğe olan herşeyi anlattım.
"Yarın Rüzgarlara gideceğim istersen sende gel birlikte konuşalım." İpek bana saçmala der gibi baktı ve konuşmaya başladı.
"Saçmala tabiki gelicem sonuçta kardeşimizin mutluluğu söz konusu. Kaçta gidicez."
"Onu sormadım, dur şimdi sorayım." Hemen Rüzgara mesaj attım.
Siz: Rüzgar ne zaman gelelim?
Saniyesinde cevap verdi.
Gece Göz: Aslı uyanmadan gelin.
Siz: O zaman 10'dan önce geliriz sekiz buçuk olur mu?
Gece Göz: Tamam o zaman ben bizimkilere söylerim.
Mesaj sayfasından çıktıktan sonra İpeğe baktım.
"Gece Göz demek vay, o Gece Göz sen Bal Göz böyle aşk görükmedi." O sırada telefonuma baktığına anladım.
"Benim telefonumda casus ekran koruyucu var nasıl gözrdün sen onu?"
"Kızım dibine girdim o kadar dalmışsın ki fark etmedin. Ama belli sen bu çocuğa net aşıksın." Hemen kendimi korumaya aldım.
"Aşık değilim sadece hoş çocuk hoşlanıyor olabilirim ama aşık değilim." İpek beni süzdükten sonra.
"Orasını zaman belirlicek Ada Hanım ben yatmaya gidiyorum sekiz de kalkarız." İpek gittikten sonra uyudum. Ve düşünmeye başladım ilk defa ondan hoşlandığımı dile getirmiştim ve evet ondan hoşlanıyordum ama aşk çok farklı bir kelimeydi ama bir yandan bunun yanlış olduğununda farkındaydım muhtemelen set te böyle bir şeye onay vermezlerdi hem daha onun benden hoşlanıp hoşlanmadığını bile bilmiyordum. Bunları düşündüğüm esnada uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partnerim
RomanceAda kendi halinde normal bir hayatı olan ve hayali oyuncu olmak isteyen bir kız. Rüzgar ise herkes tarafından sevilen popüler bir oyuncudur. Bir sabah Ada bir dizi'de kadın başrol seçmelerine gider orada Rüzgar'da vardır. İkiside onların neyin bekle...