7. Ben Hep Yanındayım

93 7 0
                                    

 Selam:)))) Ben Ada. Artık giriş koymasam mı diye düşünmeye başladım çünkü aklıma hiç gelmiyor ama koyuncada sanki bir ayrı güzel oluyor gibime geliyor neyse o kısma bakıcam. Bu bölüm dostluk konusunda ne kadar şanslı olduğumu görmemi bir kez daha anlamamı sağladı. Sevgili okur inşallah sıılmadan okursun:))))

Rüzgar la konuşmak bana çok iyi gelmişti. Kuzeyle birlikte aşağı indik tam zile basıcakken içerden bağrışma sesleri yükseldi.

"YAHU ANLAMIYO MUSUN YALNIZ KALIP DERTLEŞİCEKLER SAL SANA İKİSİNİ!"

"KIZIM SEN ANLAMIYO MUSUN EĞER İKİSİ BİRLİKTE GÖRÜNÜRLERSE BU ONLARIN MESLEK HAYATLARINDA KÖTÜ YOL AÇAR FARKINDA MISIN?"

"PARDON DA SEN KİM OLUYOSUNDA BENİM ARKADAŞIMA BAĞRIYOSUN VALLA O SESİNİ BİR KISARIM GÖRÜRSÜN."

 "ASIL SİZ BENİM ARKADAŞIMA NİYE BAĞRIYOSUNUZ."

"SEN NE KARIŞIYOSUN ACABA!"

"SEN BENİM ARKADAŞIMA BAĞIRDIĞIN İÇİN OLABİLİR Mİ."

"BANA BAK BENLE SESİNİ YÜKSELTMEDEN KONUŞUCAKSIN ANLADIN MI? İKİNİZDE KARŞINIZDA BİR KADIN VARKEN SES TONUNUZU AYARLAMAYI BİLECEKSİNİZ!" Rüzgarla onları dinliyoduk ve her dinlediğimde hayrete düşüyordum.

"Acaba içerimi girsek kavga çıkmasın." Rüzgara baktım haklıyıdı girmessek Aslı ve İpek ikisinide döverdi. Hemen zile bastım.

"Geldim." İpek kapıyı açtı.

"AAAA bakın Ada ve Rüzgar gelmiş."

"Noluyo sesiniz dışarı kadar geliyor."

"Abi valla tam zamanında geldiniz bu kız varya az daha bizi dövüyodu." Adam Aslı'yı gösteriyodu Aslı'ya baktım yaptığından pişman gibi durmuyordu.

"Biri bana nolduğunu anlata bilir mi?" Aslı öne atıldı.

"Ben anlata bilirim." Hepimiz Aslı ya baktık. Aslı anlatmaya başladı.

Aslı'nın ağzından...

Kerem ve yanındaki çocuk içeri girdi. İpek bana doğru geldi.

"Kızım bak ben bu Kerem denen çocuğa dalarım."

"Tamam İpek sakin ol." O sırada salondan bir ses geldi.

"BİRİNİZ ŞU KEDİYİ ALSIN BURDANN!" Hemen salona gittik.

"KUZEY SAKİN OL KANKA TAMAM KEDİ SADECE SANA NE ZARARI OLABİLİRKİ." Gördüğüm şey karşısında şok oldum. Kuzey denen herif gelmiş Ame'ye bağrıyodu.

"TIRMALAYA BİLİR BİRİNİZ ŞU KEDİYİ ALSIN ODA'YA KAPATSIN."

"EĞER ÇOK MEMNUM DEĞİLSEN SEN GİT BEN KEDİMİ HİÇBİR YERE KAPATAMAM." Ben bağrınca Kuzey bana baktı nasıl baktıysam çok korkmuştu ki?

"Noldu niye Ame den bu kadar korkuyorsun." İpek Kuzeye sormuştu ama Kerem cevapladı.

"Bunu küçükken yüzünü kedi tırmaladı, o zamandan beri böyle kedilere karşı bir korkusu var anlatıyoruz dinlemiyor." 

"Ama bu ev kedisi hem görmüyor musun yerinden bile kalkmıyo sana hiç bişey yapmaz. Bak sana gösteriyim." Ame'yi kucağıma aldım Kuzeyin yanına götürdüm, hemen kerem'in arkasına geçti.

"Oğlum sende ne korkaksın hadi gel sev." Kuzey korka korka Ame'ye yaklaştı Ame hiç birşey yapmadı, Kuzey elini Ame'nin kafasına koydu ve sevdi Ame iyice mayıştı.

"Bak bişey yapmıyor." Ame'yi Kuzeye verdim. Birlikte koltuğa oturdu.

"Lan kız iki dakikada çocuğun kedi korkusunu yenmesini sağladı. Ben bunca sene boşuna mı uğraştım." Tabi İpekten hemen cevap geldi.

PartnerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin