Aslı'nın dediği ile şoke oldum.
"Ne demek ev sahibi bizi evden çıkarıyor. Neden?" İpek ve Aslı bir birine baktılar.
"Kızlar söyliyin şunu."
"Ev sahibi Bursa da yaşıyordu. Ama kızının İstanbula gelmesi gerekiyormuş bu yüzden evden çıkmamızı istiyor." Aslı bunları anlatırken İpek kendine kendine kadına küfrediyordu.
"Eee biz şimdi nerde kalıcaz." Benimde morolim bozlumuştu.
"Aslı dedim sana söylemeyelim diye, şimdi kızın moroli bozuldu." O sırada kapım tıklatıldı.
"Gel."
"Ada Hanım sahne için sizi çağırıyolar." Gelen kadını tanımıyordum
"Hemen geliyorum." Kadın çıktıktan sonra kızlara döndüm
"Şu işim bitsin bu konuyu arabada konuşucaz kızlar siz arabya geçin zaten son sahneye geçicez şimdi." İpek ve Aslı başlarını salladılar sonra birlikte karavan dan çıktık. Ben setin olduğu yere geldim.
"Ada iyi misin?" Arkama baktığımda Rüzgarla göz göze geldik, nedense Rüzgara bakınca içimde birşeyler oluyo kendimi iyi hissediyorum. Gülümsedim.
"İyim bir sıkıntı yok sadece kızlar la bir konu konuştukta onun hakkında düşünüyordum."
" Yardım edebileceğim birşey var mı?"
" Yok ama olursa ilk olarak sana gelicem söz."
" Sözü aldığıma göre sahneye geçelim." Onaylamak için kafamı salladım.
"3 2 1 KAYIT!" Bu sefer ki sahnemiz de okuma provasındayız Ben dalmış senaryo yu okuyordum o sırada rüzgar yanıma geldi.
" Oooo Serra Hanım bakıyorum dalmışız." Rüzgara bakmak için başımı yana çevirdim.
"Evet Özgür Bey baya dokunaklı bir konu veya baya güzel." Rüzgar elimden senaryo yu aldı.
"Evet bende baya beğenim Okan Cereni gerçekten seviyor ama Ceren biraz babasının tepkisinden çekiniyor gibi duruyor."
" Ama kızda haklı şimdi resmen babası'nın üvey oğluna aşık oldu ve babası'nın vereceği tepkiden korkuyor."
" Ama Okan haklı bir yerde denemeden olup olmayacağını bilemeyiz. Hem Okan gibi yakışıklı bir adamı herkes ister şansı var ken kaçırmasın bence."
" Cerende gayet güzel kız onuda bütün herkes ister ama ailesini ve babasının mutluluğunu düşünüyor." O sırada fark etmeden rüzgarla çok yakın olduğumuzu fark ettim utanmasak burun buruna durucaktık. Ben biraz geri çekildim Rüzgar geri çelikmedi.
" Doğru söylüyorsun şimdi Cerende haklı. Okan galiba annesini düşünmüyor."
" Galiba düşünmüyor." Sonra tanımadığım bir fügüran yanıma geldi ve bana bir kaç soru sordu ve ben Rüzgara dönüp.
" Sonra Görüşürüz Özgür."
"Görüşürüz Serra."
" KESTİK! PAYDOS!" Hemen Rüzgarla sahneyi izledik harikaydı valla oradaki ben miyim diye bir an düşündüm.
" Vay bee valla nasıl da harika oynamışım." Beklentiyle Rüzgara baktım.
" Ada fena değil işte yanımda sönük kalmış." O an o kadar şaşırdım ki arkada bana cesaret veren Rüzgarla bu Rüzgar aynı kişi mi diye Rüzgar hemen bir kahkaha attı."
" HAHAHA dalga geçiyorum Ada sende gayet güzel oynamışsın." O sırada tutuğum nefesimi yeni verdiğimi anladım. Herkesle vedalaştıktan sonra kendi sorunuma dönme kararı aldım hemen karavandan eşyalarımı alıp Aslı'nın arabasına doğru ilerledim kızlar bana korkarak bakıyordu. Arabaya oturdum. Aslı ve İpek bana baktılar biraz bakıştıktan sonra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Partnerim
Storie d'amoreAda kendi halinde normal bir hayatı olan ve hayali oyuncu olmak isteyen bir kız. Rüzgar ise herkes tarafından sevilen popüler bir oyuncudur. Bir sabah Ada bir dizi'de kadın başrol seçmelerine gider orada Rüzgar'da vardır. İkiside onların neyin bekle...