- Kicsöng! - mondta Lando, mire felálltam a székemből izgalmamban.
- Tedd le inkább! - mondtam.
- Dehogy teszem! - legyintett a fiú, majd elfordult, hogy ne kapjam ki a kezéből a telefont.
- Jó napot, Mrs Allen. Lando vagyok, Willow gyerekének az apja... - kezdte a fiú, majd láttam, hogy a képernyő színe megváltozik.
- Letette? - néztem rá.
- Le. - ingatta a fejét.
Dühössé váltam, hogy a szüleim ennyire nem akarnak hallani rólunk, pedig tényleg igyekszünk nekik megfelelni.
Láttam, ahogy Lando újra bepötyögi a számsort és azonnal a hívásra nyom.
- Lehet hagynunk kéne. - hezitáltam.
- Megígértem, hogy mindent megteszek! - mondta céltudatosan a fiú.
Újabb és újabb kinyomások következtek, mikor már kezdett teljesen eltűnni a bennem lakozó remény és pánikba estem, hogy talán nem is fogok többet kommunikálni a szüleimmel, ha ennyire elzárkóznak tőlem.
Leültem a kanapéra és csak bámultam az utcára. Nem is érdekelt, hogy mi történik kint, csak nem akartam gondolkodni.
- Feleségül veszem a lányát. - törte meg a csendet Lando hadarva.
Fénysebességgel fordultam meg és pillantottam a fiúra, aki felállt a konyhaasztaltól és lehuppant mellém.
- Mi? - hallottam meg anya hangját, amitől mosolyognom kellett.
- Szia Anya! - remegett a hangom. - Apa ott van? - kérdeztem.
- Szia Willow! - hallottam meg apa hangját. - Miért zaklattok? - köszörülte meg a torkát.
- Úgy döntöttünk, hogy Istennek megfelelően cselekszünk és házasságba fog születni a gyerekünk. - mondtam. - Még a születése előtt összeházasodunk.
Semmi válasz nem érkezett a vonal túlsó feléről, így rémülten egymásra pillantottunk a fiúval. Féltem, hogy megint leteszik.
- Miért? - kérdezte anya váratlanul.
- Mert be akarom nektek bizonyítani, hogy annak ellenére, hogy hibát követtem el, érdemes vagyok a bocsánatotokra. És Isten bocsánatára is. - tettem hozzá.
- Istenére is? - kérdezte apa. - Rá is gondolsz?
- Persze. Minden nap beszélek vele esténként, ahogy régen tettem. - mondtam.
És nem is hazudtam.
Továbbra sem tudom, hogy van-e értelme. Nem tudom, hogy könnyebb vagy nehezebb lenne-e az élet Isten jelenléte nélkül. Ki tudja?
Lehet figyel rám tényleg valaki. Lehet nem.
De könnyebb.
Olyan, mintha naplót írnék, csak nem lesz nyoma.
Minden este beszélek a semmibe, hátha valaki tényleg hallja. Olyan, mintha könnyebb lennék utána.
Ezzel kicsit közelebb érzem magam anyáékhoz. Olyan, mintha megtalálnám a saját utam ebben az egész Isten dologban.
Nincs szükségem arra, amit anyáék tesznek, nekem elég ez a kis beszélgetés, ami könnyít rajtam. Talán nekem ez jelenti Istent. Nekik más. Jó lenne megtalálni egymást a két út között és újra normális, vagy legalábbis a normálishoz közelítő családnak lenni.
- Ennek örülök! - mondta anya és hallottam a hangján az örömöt.
- Hallom a hangján, hogy mosolyog! - suttogta Lando lelkesen.
YOU ARE READING
Egy darab belőlünk - Lando Norris
Fanfiction"Sweet creature Had another talk about where it's going wrong But we're still young We don't know where we're going But we know where we belong" (Harry Styles - Sweet Creature) Willow Allen-ben és Lando Norris-ban talán az egyetlen közös az, hogy fo...