- Most már remélem, hogy a tegnapi elég volt nektek és elfogadjátok a babát! - mondtam a telefonba.
- Ahogy megbeszéltük, úgy tettetek, úgyhogy elfogadjuk és ellátjuk nagyszülői kötelességeinket. - mondta Apa. - Szép volt az esküvő. - hangja kemény volt.
- Köszönjük. Örülök, hogy ez az esküvő elég volt. - mondtam, majd megint elgondolkodtam, hogy miket meg nem teszek értük. - Jól van Apa, megyek, mert ideértünk a kórházhoz! Szia. - tettem le a telefont nem megvárva a választ.
Kiszálltam az autóból és láttam szemem sarkában, hogy egy fotós folyamatosan kattintgat, de igyekeztem nem az irányába nézni. Folyamatosan a kezemre próbált közelíteni és a gyűrűt kereste.
Lando pilótatársai sok tartalmat tettek ki a tegnapról az Instagram-ra, így hamar kiderült mindenki számára, hogy mi is történt.
- Ne nézz oda! - állt a jobboldalamra a fiú, hogy eltakarjon. - Sikerült megbeszélni Apáddal? - kérdezett halkan.
- Igen, azt mondta, hogy elfogadják a kicsit. - bólintottam.
- Még jó! - nevetett. - Mást már nem tudtunk volna már kitalálni. - engedett be az ajtón.
Az egyik utolsó vizsgálatra jöttünk, ahova végre Lando is el tudott kísérni. A sok verseny és feladat miatt sokszor nem tud velünk jönni és mindig Tabitha kísér el. Egészen eddig a baba nemét sem akartam tudni, amíg nem lesz ott ő is, hogy együtt tudjuk meg.
- Szerintem kislány. - mondta Lando és leült mellém a váróban.
- Szerintem kisfiú. - vontam vállat.
- Lando Norris Jr. - széles mosolyra húzta a száját és hátradőlt a székében.
- Biztos nem. - nevettem. - Nem kapja meg a neved! - ingattam a fejem.
- Miért nem kaphatja meg a férjed nevét? - hangsúlyozta ki a kulcsszót a mondatban.
- Mert a férjemből csak egy van és a kisfiam egy másik személy lesz. Amúgy is kislány lesz, mostmár meggondoltam magam. - fejeztem be az évődést.
Nem akarom, hogy Lando legyen, mert nem akarom, hogy mindig rá emlékeztessen, még akkor is, ha már mással leszünk mindketten.
- Willow. - szólt a nővér.
Felpattantunk Lando-val és a rendelőbe belépve köszöntöttük Dr. Sullivan-t, az orvosomat.
- És hogy van a kismama? - kérdezte, miközben felfeküdtem az ágyra az ultrahanghoz.
- Tegnap rosszul lett! - szólalt meg Lando, amilyen hamar csak lehetett.
Az orvos meglepve rám kapta a tekintetét és kérdőn nézett rám.
- Köszi az infót! - bólintottam egyet Lando-nak. - De egyébként valóban, tegnap elsötétült egy pillanatra a világ és nagyon erős szúrásokat éreztem. Az utóbbi időben egyre rosszabb a helyzet és egyre többször fáj elég erősen a hasam. - mondtam.
- Mi? Erről nekem nem is szóltál! - horkant fel Lando, mire mérgesen ránéztem, amitől elszégyellte magát.
- Ennek azonnal utánanézünk! - kente be zselével a hasamat az orvos, majd további kérdéseket tett fel.
Megnyugtatott, hiszen nem látott semmi rendelleneset és valószínűleg csak a stressztől lehettek ezek a furcsa fájdalmak az utóbbi időben.
- Istenem, de szép! - csodálta Lando az ultrahang képernyőjét.
- Tetszik? - nevetett az orvos a fiún, aki az alig kivehető képet csodálta. - Szeretnék tudni a nemét?
Landoval egymásra néztünk és izgatottan megfogtuk egymás kezét. Láttam, ahogy lepillantott kezeinkre és zavart mosoly tűnt fel az arcán.
YOU ARE READING
Egy darab belőlünk - Lando Norris
Fanfiction"Sweet creature Had another talk about where it's going wrong But we're still young We don't know where we're going But we know where we belong" (Harry Styles - Sweet Creature) Willow Allen-ben és Lando Norris-ban talán az egyetlen közös az, hogy fo...